Aviseringar
Rensa alla

vrf kan man inte skapa trådar om folk


Ämnesstartare

när dom får förbli anonyma? var ju nån som skapa en tråd om att den blivit våldtagen av nån um:are o den tråden behölls


   
Citera
Ämnesstartare

för att din tråd var värdelös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

för att din tråd var värdelös

kommer från dig[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

kommer från dig[rolleyes]

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det framgick senare i tråden vem det syftades på och den som tråden var riktad mot kände igen sig och tog illa vid sig.

Det är inte förbjudet att skapa trådar om andra UM:are om man har deras tillåtelse förstås.


   
SvaraCitera

ennie:

för att din tråd var värdelös


   
SvaraCitera
Flash

Man kan väl visst skapa trådar om folk?

jag har gjort det flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Det är inte förbjudet att skapa trådar om andra UM:are om man har deras tillåtelse förstås.

framgick ju inte alls? berom ursäkt isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Framkom väl bara som spekulation? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte heller, var ju inte precis som han fick bilder på sin kuk upplagd[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

framgick ju inte alls? berom ursäkt isåfall

Jo, det var en som förstod vem det handlade om och skrev ut det, så att det blev tydligt även för de som inte visste från början. Och som sagt, även den som tråden var riktad emot kände igen sig och tog illa upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tydligen är du ej bra på att göra sådana trådar


   
SvaraCitera

nellnellnell:

Jo, det var en som förstod vem det handlade om och skrev ut det, så att det blev tydligt även för de som inte visste från början.

Poäng till mig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Jo, det var en som förstod vem det handlade om och skrev ut det, så att det blev tydligt även för de som inte visste från början. Och som sagt, även den som tråden var riktad emot kände igen sig och tog illa upp.

kebu12:

förstår inte heller, var ju inte precis som han fick bilder på sin kuk upplagd

exakt. e ju fan mkt värre om kebu. sen sa han till karin på msn: orka bry sig så då kan jag väl få ha den tråden?


   
SvaraCitera