Aviseringar
Rensa alla

Vuxenmat


Hur
 Hur
Ämnesstartare

Vilka vuxenpoängrelaterade maträtter eller tillbehör undviker ni? 

Är det senap? Svamp? Sill? Dadlar? 


   
Citera
Hur
 Hur
Ämnesstartare

Oliver! 


   
SvaraCitera
Nerium

Avskyr dadlar. Vidrigt är det... Mår illa bara jag tänker på det. Förvirrad


   
SvaraCitera

svamp sill och oliver


   
SvaraCitera

Torkade fikon... 


   
SvaraCitera

Det mesta


   
SvaraCitera
L Y S

Broccoli har jag aldrig lärt mig gilla. Oliver är jag inte heller förtjust i. 


   
SvaraCitera

Inget jag kan komma påSkeptisk


   
SvaraCitera

Vuxenmat eller barnmat? Vem bryr sig vad den kallas? Här är TRE maträtter/ingredienser som jag aldrig någonsin kommer att äta oavsett om jag blir 100 bast gammal.

SURSTRÖMMING  Arg

OSTRON  Arg

OLIVER  Arg  (fast olivolja är en 10-poängare  Tumme upp  )


   
SvaraCitera

Oliver är äckligt, inte oätligt men inte gott heller.
Olivolja är bra att ha i pastan, Bl.a.
Purjolök, gillar inte konsistensen men smaken är egentligen okej, faktiskt rätt gott att steka.
Är inte så förtjust i sill, det är inte så att jag absolut inte äter det men känner åh andra sidan ingen vidare behov av att äta det heller, äter det mest pga traditioner annars inte. Skulle inte köpa det själv men jag äter det om jag blir bjuden.
Mandelmassa är inget vidare, äter jag en semla med sån där äcklig köpemandelmassa är fan inte gott, gör man egen mandelmassa med stora mandelbitar då är det gott. Jag vet inte vad det är, om det är konsistensen eller smaken som av någon anledning degenereras(förändras till det negativa).
Ostron är fan vidrigt, smakar ju bara havsvatten, riktigt vidrigt, inte ens såserna hjälper något vidare. Har ätit det en gång, tänker inte äta det igen.
Tycker att Hummer är överskattat, det är inte äckligt, det är bara inte så nice, kräftor är 100 gånger godare, man äter mycket mer av kräftor än hummer.
Hummersoppa, smaken blir lite, meh, man blir inte så glad av att äta det.
Gädda, jävligt mycket ben i och det smakar inte gott ens.
Aborre, rätt okej men äter det inte gärna.
Listan fortsätter väl. 😛


   
SvaraCitera

Dadlar och sill...


   
SvaraCitera

Kan inte komma på något på rak arm eller när jag tänker efter lite. Jag vet att jag inte gillade sallad när jag var mindre men nu har jag börjat uppskatta det och äter det i princip alltid till mina huvudmål, brukar äta det istället för typ potatis eller pasta och liknande för jag orkar inte stå och förbereda det.


   
SvaraCitera

Äter allt som bjuds på så länge det inte är nå töntigt som man aldrig i helvete skulle äta i normala fall, typ som grisfötter, varför in i skulle man vilja gnaga på fötter?


   
SvaraCitera