Aviseringar
Rensa alla

Warhammer Online©: Age of Reckoning™


Ämnesstartare

Tjo, finns det någon annan här på forumet som lirar detta underbara MMO? [cool]
Väldigt häftigt och roligt.

Har du ingen aning om vad WAR är så hänvisar jag till dessa sidor:
http://www.warhammeronline.com/
http://www.war-europe.com/
http://www.warhammeralliance.com
(då jag inte orkar skriva en 5sidig tråd)[y]

Spelar som Order, Warrior Priest (Karak-Hirn)

..'ne one else playin'?

ÄNDRAT 2008-12-14 17:58


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skåda hennes vackra öga!
Image
[y]

I löve pixeled arse in the morning
Image
[ops]

En vacker stockholmsflicka
Image


   
SvaraCitera

Har en lvl 21 Marauder på Eltharion.

Är någon jävla bugg för mig nu dock, för varje gång jag dör så får jag en laddningsskärm som aldrig försvinner, trots att jag hör i bakgrunden att jag spawnat igen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Är någon jävla bugg för mig nu dock, för varje gång jag dör så får jag en laddningsskärm som aldrig försvinner, trots att jag hör i bakgrunden att jag spawnat igen

1.1 har introducerat ett par nya buggar för mig med [sad], chatrutan är konstig och ibland ser jag inte sista orden i meningar.. Ibland efter stora strider så finns det massa "ghost" mounts kvar, dvs mountsen finns kvar på stridsfältet utan sin ägare.. Dom bara står där och frustar och stönar som hästar brukar göra.

Screenshot och auto run fungerade inte heller men det var snabbt åtgärdat genom att re-binda keysen manuellt [y]

Överlag så är 1.1 en bra uppdatering tycker jag, dock så har jag hört att Witch Hunters blivit rejält uppfuckade och när dom gör incognito (det gör som osynliga) så blir även alla andra i hela spelet osynliga för Witch Huntern, så när han blir synlig igen så kanske han stod i en stor grupp Destro och blir cpägd. [n]


   
SvaraCitera

Arthur89:

Screenshot och auto run fungerade inte heller men det var snabbt åtgärdat genom att re-binda keysen manuellt [y]

Hmm, jag hade inga av dina problem 😮

Arthur89:

Överlag så är 1.1 en bra uppdatering tycker jag, dock så har jag hört att Witch Hunters blivit rejält uppfuckade och när dom gör incognito (det gör som osynliga) så blir även alla andra i hela spelet osynliga för Witch Huntern

Jao, gillar uppdateringen jag med eftersom mycket i spelet ser snyggare ut. Min marauder ser mer väldetaljerad ut nu och inte som alla andras:P
Witch Hunter-buggen påminner mig lite om problemen man hade som warg i LOTRO. När man PVP:ade mot The Free Peoples (de goda) så var man som warg alltid tvungen att bilda en separat grupp med bara wargs eftersom man inte kan bli osynlig ifall man är i en grupp som börjat slåss mot någon/något. Så ofta var det stora grupper om 24 wargs som hoppade fram ifrån ingenstans och angrep en enda stackars hobbit xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fin liten Bright Wizard
Image

Inväntar Battlefield Objective timern..
Image

en ball stor strid
Image

japp..ball
Image

High Elf.. ser ut som en terrorist
Image
(egentligen partisan menmen)

Karta som visar hur striden går för närvarande i zonen..
Image
(ja vi lyckades ta kontrollen och locka zonen tillslut)

Är det bara jag som tycker hon har en extremt konstig pose och ser allmänt...mongo ut?
Image


   
SvaraCitera

Arthur89:

High Elf.. ser ut som en terrorist

Usgar Dieselpower xD


   
SvaraCitera

Jag lirar order witchhunter, fast jag väntar nu på folk att lira med så jag har inte lirat på ett tag :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Usgar Dieselpower xD

Hahaha, att du också la märke till det där! [bigsmile] Jag la märke till det först nu efter att ha tittat på bilderna i tråden[smile]

Mjao:

Jag lirar order witchhunter, fast jag väntar nu på folk att lira med så jag har inte lirat på ett tag :/

Kom förbi i Karak-Hirn? Ganska stor Order Population här [y]


   
SvaraCitera

Jag spelar, riktigt roligt spel. 🙂


   
SvaraCitera

Verkar grymt :c
Vill spela.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Verkar grymt :c
Vill spela.

Börja spela då? När du köper spelet bjuder dom på en gratis månad.


   
SvaraCitera

Doulos:

Börja spela då?

Håller på och läser om det nu.

Doulos:

När du köper spelet bjuder dom på en gratis månad

Så det kostar alltså?


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Så det kostar alltså?

Ja, cirka 120kronor i månaden.


   
SvaraCitera

Doulos:

Ja, cirka 120kronor i månaden.

Meh, då får det vara.
Lagt av med World of Warcraft för ett litet tag sen.
Ska jag nörda MMO igen så ska det inte kosta lika mycket! :c


   
SvaraCitera