Aviseringar
Rensa alla

Watch out för budgetunderkläderna


Ämnesstartare

kachin:

Haha men var köpte du dessa?
Aah vet :(( Brukar typ bara köpa när det är "3 för 2"

Nu vill jag ha det där dold text-alternativet. Rusta RodnarRodnar men de var fina och i spets och kostade bara typ trettio kronor, om inte ännu mindre så jag var tvungen att testa! Tänk om de hade varit typ de bästa trosorna ever.

Mm det är nice! Gillar lindex, där finns det alltid sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annanstans: (Du röstade på detta alternativ)

G-kås Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm har fina trosor. brukar handla bomullstrosor med spetskant eftersom de är skönast, billiga  och rätt söta. har en hel uppsjö med dyrare och vackra trosor jag använder ibland, får inte använda det ofta, trots att jag vill det.


   
SvaraCitera

men brukar köpa mina trosor när hm har rea (ibland har dom 5 par string för 50 spänn liksom, när förra säsongens färger ska bort) och på gekås. är också snål. 


   
SvaraCitera
kachin

nubbie:
Nu vill jag ha det där dold text-alternativet. Rusta RodnarRodnar men de var fina och i spets och kostade bara typ trettio kronor, om inte ännu mindre så jag var tvungen att testa! Tänk om de hade varit typ de bästa trosorna ever.

Mm det är nice! Gillar lindex, där finns det alltid sådant.

Åh har alltid undrat hur sånna är, på coop/ica maxi osv men då vet jag nu då Rodnar Tänk att du varnat alla andra nu, du har gjort något bra för mänskligheten trots allt!


   
SvaraCitera

amsi:

hm har fina trosor. brukar handla bomullstrosor med spetskant eftersom de är skönast, billiga  och rätt söta. har en hel uppsjö med dyrare och vackra trosor jag använder ibland, får inte använda det ofta, trots att jag vill det.

vrf får du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köper typ bara på h&m Förvirrad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:
Åh har alltid undrat hur sånna är, på coop/ica maxi osv men då vet jag nu då Rodnar Tänk att du varnat alla andra nu, du har gjort något bra för mänskligheten trots allt!

Du måste ju leva lite kachin, ta tag i saker och inte bara undra Cool

Kan somna med gott samvete. Fast de kanske sitter toppen på någon annan i och för sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

vrf får du inte

tänker inte outa här va 


   
SvaraCitera