Aviseringar
Rensa alla

wdwefwRGFAERTGHRTHAERT


Ämnesstartare

regsdfvdwf


   
Citera
Ämnesetiketter

let's put it out there; kan han inte acceptera ditt förflutna, lägga det bakom sig och älska dig ändå förtjänar han inte att vara i ett förhållande med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han säger att han accepterar det men ändå drar han upp det hela tiden och säger nej vi kan inte göra den ställningen för den har du gjort med han... Jag älskar verkligen han och vi bor i samma hus på ett internat så skulle vara sjukt svårt om vi gjorde slut... 🙁 


   
SvaraCitera

om du älskar så mycket som du säger? borde du aldrig sagt vad du har gjort innan. inte smart alls tycker jag! jag tycker att du ska prata med din kille och prata ut!!! ge ha  en andra skans tycker jag. 🙂 hur svårt är det och göra lite ställningar som du inte har gjort innan killar gillar när man styr till en viss del. men ge han en andra skans tycker jag 🙂


   
SvaraCitera
Yaren

Gud vad hemskt att du blev våldtagen 🙁 känns som om du behöver en pojkvän som som stöttar dig istället för är svartsjuk... Låter inte som ett nyttigt förhållande. men prata med honom och berätta hur du känner, sen är det han som måste bättra sig och jobba på sitt självförtroende, men klart du kan hjälpa honom. 


   
SvaraCitera

Prata med honom om det förflutna, att du var ung och "dum" och inte visste bättre. Säg att du behöver någon som honom i ditt liv och vissa att han är det bästa du kan få


   
SvaraCitera

Berätta om ditt förflutna och hur du tänkte då och att du ångrar det men att han måste acceptera det. Berätta att han är det bästa och den ända du vill ha. Vissa din kärlek!


   
SvaraCitera

Problemet ligger helt hos honom och inte hos dig och det måste du komma ihåg! 


   
SvaraCitera

Dumpa


   
SvaraCitera