Aviseringar
Rensa alla

We no speak shithole


Ämnesstartare

Kan någon tala om för mig varför den här låten är så jävla populär? Den spelas på radio och hela tiden och är bland de mest nedladdade låtarna på Spotify. Men det är ju för fan bara lite trumpetljud och en efterbliven snubbe som står och babblar på spanska eller vafan det nu är... t.o.m. Lady Gaga är fan bättre än den här skiten... ge mig en kastrull och en slev så kan jag skapa mer ljuvlig musik själv.


   
Citera
Ämnesstartare

Mm så jävla jobbig låt. [n][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar den! Går på gymmet var femte minut! Hur kan folk gilla den?!


   
SvaraCitera

Basta vannen ALSKAR den, men hon associerar den till en jattebra utekvall da den spelades. Hoppas att det ar sa det ligger till for de flesta som gillar den... for jag kan inte riktigt se nagot appeal i att sitta hemma och lyssna pa den pa iTunes over and over.


   
SvaraCitera

glad rytm man får lust att dansa, hittsen nuförtidenhandlaromattdansa :)))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är riktigt fet, men de som tycker om sån musik ogillar den bara för att den blivit så populär. Om den hade varit indie eller en youtube-grej så hade folk fortfarande tyckt om den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om den. Fast den är lite tjatig.


   
SvaraCitera

Pluppe:

Kan någon tala om för mig varför den här låten är så jävla populär?

Det har jag också undrat länge D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Originalet är bra, denna suger jude.


   
SvaraCitera

Önskar att den försvann. Tycker synd om alla stackars radiopratare som måste stå ut med den.


   
SvaraCitera

Brudarna på krogen ålar sig alltid så sjukt mycket till den här. Ganska kul faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väljer att inte trycka pga vissa halvt pålitliga umares omdömen


   
SvaraCitera

Den är helt okej. Håller däremot med om att jag inte fattar varför den blivit så populär. Man får ju bara ont i huvudet av att lyssna på den för mycket, samma med Alors on dance.


   
SvaraCitera

Jag förstår mig inte på den, men de som gillar den kan ju få lyssna på den.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snygg produktion


   
SvaraCitera