Aviseringar
Rensa alla

webbhistorik HJÄLP


Ämnesstartare

[mad] jag harsuttit hur länge som helst, har tagit bort temporära filer, cookies och ALLTING under verktyg > internetinställningar MEN när jag skriver in ''un'' i adressfältet så kommer fortfarande de senaste besökta um-sidorna upp, hur fan får jag bort dem?! [mad]

det gäller allting jag sökt / varit inne på nyligen. varför försvinner det inte?! hur får jag bort det? vill ha en helt ren webbhistorik!

seriöst det är akut
fhjkffhkjshskjsjsjsjjjjjjjllll


   
Citera

Är det verkligen bara UM sidorna du vill ha bort? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:

vill ha bort?

nej [sad] hahahah alltså jag hade fan inte haft sån panik om det bara var porr jag ville bli av med. det är en massa skit bara men den här datorn är ju cp. seriöst, förslag!


   
SvaraCitera

Vilken browser använder du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

browser

eh typ google chrome eller windows internet explorer [sad]
[tard]jag är så jävla tekniskt utvecklingsstörd


   
SvaraCitera

gewitter:

nej hahahah alltså jag hade fan inte haft sån panik om det bara var porr jag ville bli av med. det är en massa skit bara men den här datorn är ju cp. seriöst, förslag!

Kanske är något värre än porr. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:

värre än porr

i sammanhanget, ja. [sad]


   
SvaraCitera

gewitter:

i sammanhanget, ja.

Ojdå, låter läskigt! Hoppas det inte är barnporr eller dylikt! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:

arnpo

nejnej! ingenting olagligt. bara nåt som jag tror skulle kunna påverka min bästa vän negativt.[sad]


   
SvaraCitera

gewitter:

bara nåt som jag tror skulle kunna påverka min bästa vän negativt.[sad]

Saftigt. Min förslag är hursomhelst, att du försöker igen att radera all form av cookies, webbhistorik osv. Följt av att du startar om datorn och gör om proceduren. Funkar det fortfarande inte så radera browsern och installera den på nytt.


   
SvaraCitera

Jag tror allt försvinner när du startar om datorn.


   
SvaraCitera

du måste rensa bort tidigare besökta webbplatser åxå


   
SvaraCitera

Finns ett program som heter CCleaner, raderar allt man vill genom enkla inställningar.


   
SvaraCitera

gewitter:

eh typ google chrome

Man kan radera all historik och lagrade saker på chrome enkelt.


   
SvaraCitera

Coola personer har CCLEANER [cool]

Riktigt coola personer skiter fullständigt i vad fan det finns för historik [cool][cool]


   
SvaraCitera