Aviseringar
Rensa alla

Webcam


loita
Ämnesstartare

jag har då inbyggd cam i min bärbara lilla vän här, nu är problemet att den gjort upp hoppet om att leva och stänger av sig hela tiden

Dold text: Hur ska jag nu komma ha camsex?? Ne men Någon som vet hur man kan lösa de? är väldigt drygt


   
Citera
Ämnesetiketter

Nop


   
SvaraCitera
Issen

loita:

Hur ska jag nu komma ha camsex??

Köpa ny?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Issen:

Köpa ny?

nej


   
SvaraCitera
Issen

loita:

nej

Om det inte är ett mjukvarufel (isåfall ominstallera den) är du nog så illa tvungen alternativt försöka reklamera den men då får du ju skicka iväg hela datorn.


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Issen:

Om det inte är ett mjukvarufel (isåfall ominstallera den) är du nog så illa tvungen alternativt försöka reklamera den men då får du ju skicka iväg hela datorn.

okej.... fast jag behövde aldrig installera den när jag fick den så hur ominstallerar jag den?


   
SvaraCitera

lämna in datorn [y]


   
SvaraCitera
Issen

loita:

okej.... fast jag behövde aldrig installera den när jag fick den så hur ominstallerar jag den?

Du borde fått med någon skiva med drivrutiner väl? Annars så om du går in i enhetshanteraren så står det säkert var kameran heter nånstans och sen googlar du bara på det. Om du vet hur de funkis


   
SvaraCitera

loita:

hur ominstallerar jag den?

Gå till "Den här datorn"
Längst upp till vänster (om du har XP iaf) står det "Visa systeminformation" tryck där.

Alt. höerklicka på "den här datorn" oh tryck egenskaper

Tryck på maskinvara, sen enhetshanteraren. sen bildenheter. där finns camen

högerklicka och tryck på egenskaper. gå till drivrutin. tryck avinstallera

Efter att den avinstallerats tror jag att det är bästa att starta om datorn, nästa gång startat datorn automatiskt att söka efter camen (eller?) annars kan man gå till kontrollpanelen, tryck på lägga till/ta bort program, till höer står det 4 ikoner, tryck på lägga till/ta bort windowskomponenter

GL HF[y]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

LightInDarkness:

text

tack så jätte mkt 🙂 testar detta 🙂

Issen:

Du borde fått med någon skiva med drivrutiner väl?

tack


   
SvaraCitera
Vision

Min (också inbyggda) cam brukar ha ett eget liv och zooma ut och in hela tin! [mad]


   
SvaraCitera

menar såklart höGerklicka och höGer när det står höer :p tangenbordet är inte snällt mot mig hela tiden 🙂


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Vision:

Min (också inbyggda) cam brukar ha ett eget liv och zooma ut och in hela tin!

ehehe oj de lät irriterande. typ hellow boobs xD

LightInDarkness:

menar såklart höGerklicka och höGer när det står höer :p tangenbordet är inte snällt mot mig hela tiden 🙂

förstod de 😛


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera