Aviseringar
Rensa alla

webcam


caandy:

jag fattar 0.0 men ääh ska fråga om nån kan fixa den t mig imorn

ok. men om du fick cd skivor till datorn så finns det säkert drivisar på någon av dem.

Underlig:

Vad har du för dator som har inbyggd cam?

många bärbara datorer har inbyggda webcams och även vissa exsterna skärmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Vad har du för dator som har inbyggd cam?

de bärbar


   
SvaraCitera

hur är det med aktiveringen av camen. många bärbara har en knapp kombination för saker som numpad, bluetooth, w-lan och webcams. vid många fall så är det en Fn knapp och en annan knapp med logga av en kamera. försök med det eller så prova med recovery skiva eller partition som tillhör datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

hur är det med aktiveringen av camen. många bärbara har en knapp kombination för saker som numpad, bluetooth, w-lan och webcams. vid många fall så är det en Fn knapp och en annan knapp med logga av en kamera. försök med det eller så prova med recovery skiva eller partition som tillhör datorn

haha okeej tack ska pröva allt [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

inga problem tycker det är kul med utmaningar så som att leka datasupport utan att känna till något om datorn [wink].
vad är det för dator du har? kan vara lättare att veta vad som behöver göras då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

vad är det för dator du har? kan vara lättare att veta vad som behöver göras då

HP ? 🙂


   
SvaraCitera

du har inget serie nummer eller modell nummer? brukar stå på undersidan av datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

du har inget serie nummer eller modell nummer? brukar stå på undersidan av datorn

hahaha vf villu veta de ?


   
SvaraCitera

för då kan man gå in på hp:s hemsida och där så brukar manualer, drivrutiner och ibland annan hjälpsam maskinvara finnas [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

för då kan man gå in på hp:s hemsida och där så brukar manualer, drivrutiner och ibland annan hjälpsam maskinvara finnas

jag tror att jag har cd:n [wink]


   
SvaraCitera

ok kolla med cdn så kanske det funkar. annars finns det mesta på hp:s hemsida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

ok kolla med cdn så kanske det funkar. annars finns det mesta på hp:s hemsida

hahah aah okeej taaack för all hjälp [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

inte för att det är så mycket till hjälp men kanske något[shake] men lycka till allafall med datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disaster:

inte för att det är så mycket till hjälp men kanske något men lycka till allafall med datorn

vaa jag tycker att det var mycket till hjälp [shake] du kan väl säga att de lugnt istället !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

ok det är lugnt. [bigsmile]
förresten hände det något med Fn kommandot?


   
SvaraCitera