Aviseringar
Rensa alla

Webcam-tjejer, varför?


Ämnesstartare

Jag har några frågor som jag velat ha svar på mer och mer ju mer jag sitter på Internets. Det rör webcamchatsidor, typ stickam, tinychat osv, men även MSN såklart. Och /b/. Jag vänder mig till er för ni är i ungefär samma ålder som de det handlar om.

1. Varför är det så SJUKT många tjejer som bara slänger av sig kläderna och trycker upp hårborstskaft (vanligast) för vem som helst på dessa sidor? Det kan ju knappast vara en nyhet att det spelas in och sprids. Jag kan inte påstå att jag någonsin känt något behov av något liknande. Det har isåfall bara varit för 1 människa, privat.

2. Varför är det så ofta 2+ tjejkompisar som gör det, och dessutom hittar på allt möjligt med varandra?

Oftast verkar det vara någon slags request-deliver-system. De flamsar lite med varandra, läser vad killarna i chatten requestar härnäst och utför sedan, utan att tveka. Repeat.

Vanliga svar som "JAG gör iaf inte det!!11" eller "De är osäkra på sig själva!!!!111" undanbedes. De flesta verkar trivas rätt bra, särskilt när de är flera stycken (fråga 2).

Jag klagar såklart inte, jag och min hårddisk välkomnar det [bigcheers], men jag är ändå nyfiken.

Jag har även en tredje, lite mer kontroversiell, fråga om jag får tillfredsställande svar på de två första.


   
Citera

"All bekräftelse är bra bekräftelse"
Tror tyvärr det är mycket sånt.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tror tyvärr det är mycket sånt.

Varför gäller detta inte pöjkar? Jag har också varit 17 och suttit i cam men inte fan har jag känt minsta sug efter att dra av mig kläderna...
Kan det ha med efterfrågan att göra kanske? [crazy]


   
SvaraCitera

Sterd:

Varför gäller detta inte pöjkar? Jag har också varit 17 och suttit i cam men inte fan har jag känt minsta sug efter att dra av mig kläderna...
Kan det ha med efterfrågan att göra kanske? [crazy]

Tror inte lika mycket pojkar har bekräftelse att hämta i camvärlden. De söker den genom att vara högljudda istället, typ? :c


   
SvaraCitera

Jag är sån[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tror inte lika mycket pojkar har bekräftelse att hämta i camvärlden. De söker den genom att vara högljudda istället, typ? :c

Kanske... har aldrig känt för att vara högljudd heller...

Har bara svårt att se bekräftelsen i att bli kallad dirty camwhore, cumdumpster osv. Fast det kanske inte händer förrän efteråt. Vilket får en att tycka att de lite äldre, 18-19-20, borde vara medvetna om att INGENTING försvinner på internets, och att hela skolan kommer veta om det dan efter.


   
SvaraCitera

Sterd:

Har bara svårt att se bekräftelsen i att bli kallad dirty camwhore, cumdumpster osv. Fast det kanske inte händer förrän efteråt. Vilket får en att tycka att de lite äldre, 18-19-20, borde vara medvetna om att INGENTING försvinner på internets, och att hela skolan kommer veta om det dan efter.

Mjo, men hur smarta brukar tjejer vara på en skala då? :c


   
SvaraCitera

Bekräftelse, ja.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mjo, men hur smarta brukar tjejer vara på en skala då? :c

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen är det säkert så att det finns tjejer som tänder enormt mycket på det med, det är väl en annledning med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det spelar ingen roll hur många gånger folk skriver "Bekräftelse punkt". Det låter alldeles för simpelt och larvigt. Vadå bekräftelse. Av vad? Från vilka? Varför? Jag känner tjejer som är i absolut bekräftelsebehov och ingen av dem skulle kunna tänka sig att fläka ut sig för hela världen helt gratis.

Djupare tack.


   
SvaraCitera

när jag pysslade med nåt-åt-det-hållet (blev dock inget fittvisande, men jag var väl liksom i samma branch ändå..), så var det nog mest för bekräftelsens skull. Dagens stjärna, finast i världen för en stund. Kände mig inte som nån smutsig slampa efteråt, och jag gör det inte nu heller, några år och mycket vett senare. Är dock också nyfiken på vad du kan få för svar här...

Töntigt att det inte är helt ok att visa fittan än förresten. Det är på tiden att världen vänjer sig vid skiten, de är ju trotsallt överallt...


   
SvaraCitera

Att du inte hittar killar som gör det beror på att du letar på fel ställen.

Hårborstskaften var dock lite underliga.

Det är väl kul helt enkelt. Och folk kan hitta på dom mest tokiga saker för bekräftelse så det kan också ha någonting med saken att göra. En del tänder säkert på det också. Och någon stackare kanske försöker straffa sig själv med förnedring.

I många relationer är en person aktiv och en person passiv. Den passiva kan gå ganska långt bara den aktiva "godkänner" det. Krävs bara en bra (eller dålig om man känner så) kombination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir inte mycket klokare tyvärr... Den här bekräftelsegrejen återkommer visst men jag fattar ingenting. Jag kanske inte kan greppa kvinnopsyket helt enkelt.

Det är just det att det är så många.

Den tredje frågan som involverar hundar skippar jag nog, jag hade nog bara blivit ännu mer förvirrad.

Men jag blev nyfiken på vad det är för

standby:

branch

du pratar om.


   
SvaraCitera