Aviseringar
Rensa alla

Webcam-tjejer, varför?


Alltså, alla vill vi höra att vi är fina, snygga, sexiga osv. Speciellt om man har dåligt självförtroende. Och efter att någon sagt att man e det finaste han sett och sexig som fan några gånger finns det inte mycket som stoppar små bekräftelsesökande tjejer att stoppa upp borstar down there.


   
SvaraCitera

Sterd:

Varför gäller detta inte pöjkar?

Oväntad:

Att du inte hittar killar som gör det beror på att du letar på fel ställen.

Håller med Oväntad, det är knappast unikt för tjejer, dock verkar det som om killar i högre grad vill se tjejer i cam än vice versa, eller att tjejerna som ser killar runka i cam osv håller käften om det eftersom det ständigt bara är detta tjat om vad tjejer gör och inte gör.

Tyvärr förstår jag mig inte på varken tjejer el killar som sysslar med liknande "tjänster" så jag kan inte ge dig svar på varför.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tjejerna som ser killar runka i cam osv håller käften om det

Ja, de skulle bara mobbas för att de lät honom runka i cam, typ. Tjejen skulle få skulden oavsett om hon var passiv eller aktiv.


   
SvaraCitera

Det är väl till stor del bekräftelse och liten del spänning. Jag vet dock inte hur det är med dem som gör det för helt främmande personer men om man lurar i flickebarnet att man älskar henne så är det väl lättare.


   
SvaraCitera

Emh, detta fenomen existerar även hos killar? Om inte fler killar än tjejer?


   
SvaraCitera

Srbija:

Emh, detta fenomen existerar även hos killar? Om inte fler killar än tjejer?

Om inte annat så har jag råkat ut för killar ex antal gånger som sagt "hej vill du se mig runka?"

...Som att det skulle vara höjdpunkten på min dag.


   
SvaraCitera

Sterd:

Det spelar ingen roll hur många gånger folk skriver "Bekräftelse punkt".

"bekräftelse" är ett väldigt billigt svar i många fall. jag tänker att det här fenomenet uppkommer ur ett utforskande av sin sexualitet.


   
SvaraCitera

kebu12:

Jag är sån[blush]

Visa!! [crazy][crazy]

Harpyja:

Om inte annat så har jag råkat ut för killar ex antal gånger som sagt "hej vill du se mig runka?"

Jag med, faktiskt. [tard]


   
SvaraCitera

Eller så är det inte så jävla vanligt, bara att de som gör det får väldigt mycket uppmärksamhet? Jag menar - säg att det kanske kommer upp en ny sån film varje kväll på /b/. Hur många människor är inne på /b/ på en genomsnittlig kväll?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Ja, de skulle bara mobbas för att de lät honom runka i cam, typ. Tjejen skulle få skulden oavsett om hon var passiv eller aktiv.

typ


   
SvaraCitera

Har ingen bra uppfattning om hur många tjejer det är som gör sånna saker, men vissa kanske tänker att dom är anonyma och vill bara ha kul.

Men jag vet av erfarenhet att man aldrig ska lägga upp utmanande bilder på internet. Min kompis hittade en nakenbild av en tjejkompis till mig i ett forum en gång. Ganska kontigt att se henne så. Hon hade väl säkert bara snuskat sig med nån kille över msn som sen spred vidare bilderna. Vet inte om hon själv vet om att bilderna har spridits. Tragiskt.

Fattar inte heller varför så många tjejer lägger upp bilder av sig själva i underkläder på t.ex. bilddagboken. De fattar nog inte att vem som helst kan få tillgång till de bilderna. Tänker att det bara är kompisar som tittar.


   
SvaraCitera

Sterd:

Varför gäller detta inte pöjkar?

Tjejer är slampiga helt enkelt. [smile]


   
SvaraCitera

Sterd:

Den här bekräftelsegrejen återkommer visst men jag fattar ingenting. Jag kanske inte kan greppa kvinnopsyket helt enkelt.

Förstår inte varför det skulle vara så underligt. Folk gör massor med sjuka saker för bekräftelse. Titta på nazister till exempel, och kriminella mc-gäng. Vissa sådana människor gör riktigt hemska saker för att komma upp sig och få respekt. Att leka lite i cam och få känna att ens kropp och ens ansikte uppskattas är högst logiskt i jämförelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

"bekräftelse" är ett väldigt billigt svar i många fall.

Tack! Jag tycker också det låter lite väl enkelt att bara häva ur sig bekräftelse alltid. I de allra flesta fall tycker jag det är rätt tydligt att det inte har med självförtroendeboost att göra, utan mer nån slags exhibitionistgrej.


   
SvaraCitera

Sterd:

Varför är det så SJUKT många tjejer som bara slänger av sig kläderna och trycker upp hårborstskaft (vanligast) för vem som helst på dessa sidor? Det kan ju knappast vara en nyhet att det spelas in och sprids.

Låter som du själv gjort varit med om det, då du vet så mycket 😛

Men ja, det är osäkra små fjortisar. föraktar dem mest.


   
SvaraCitera