Aviseringar
Rensa alla

Well's Vitamin dryck


zIGGE
Ämnesstartare

Jag har sett Wells Vitamindrycker lite överallt, och det marknadsförs som nyttigt alternativ till läsk, men vitamintillskott och annat som kroppen mår bra av genom dagligt intag av diverse matprodukter.

Är det ett nyttigt alternativ till läsk? Är det ett bra medel för tillskott av dessa ämnen?

Jag ser mer och oftare folk som står framför mig i kön, går ur en sekund för att ta åt sig en Wells i drickomaten (eller vafan) som står bredvin kassorna, i min lokala ica butik.

Är det någon som har koll på detta? Jag har börjat få upp ögonen för rik som jag är köpa en Wells, kanske varannan dag, som ett tillskott av mineraler min kropp annars får klara sig utan ifrån mina flexibla måltider.

Hur fungerar det med fruktsocker jämtemot vanligt vitt socker, är det bättre i längden eller sämre? Är vitaminupptaget optimalt i formen den säljs? Det finns inte mycket information på Google angående Well's, men jag vet att detta forum har experter ifrån lite alla möjliga områden som slöläser så jag hoppas att någon kan sätta ljus över detta mysterium.


   
Citera
Ämnesetiketter

varför bry sig om en sån småsak? hur stor skillnad kan det göra


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

"Ingredienser: vatten, fruktsocker, surhetsreglerande medel (citronsyra, natriumcitrat)..", "konserveringsmedel (natriumbensoat, kaliumsorbat)" och "färgämne (karmin)". Vet inte, avgör själv. Allt annat är vitaminer. [tard]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

kebabkurt:

The more I think, the more fucked up I get

MADE WITH LIGHTNING, REAL LIGHTNING

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera