Aviseringar
Rensa alla

Wermland forever


aldrig sett låter som någon fom av svensk c-film


   
SvaraCitera

Tobbish:

Om det är att någon på allvar satsar pengar på något dyligt,

Karlstads kommun sponsrade med 150k precis efter att de gjorde om deras kulturskola så att den inte är kostnadsfri längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De sponsrade med 150k men deras kulturskola kostar numera, hahaha. Riktigt smart drag alltså 😉

Det sköna med programmet tycker jag var att de var ganska tragiskt och att de är töntiga. Det är därför det blir komiskt...


   
SvaraCitera

Frans01:

Jag såg igår Wermland forever, jag fullständigt älskade det, super skön underhållning 😉 Såg ni det, vad tyckte ni??

Är du ironisk nu?

ONT: Såg den sista kvarten ungefär och inga skämskuddar i världen kunde gömma mig från den där Ola och hans posse. Om jag nån gång känner för att ligga dubbelvikt i soffan och tjuta av sympatiskam så skulle jag lätt kunna se det igen. Men hata mig själv lite också, tror jag.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Karlstads kommun sponsrade med 150k precis efter att de gjorde om deras kulturskola så att den inte är kostnadsfri längre...

Men herregud... de kunde nästan gett pengarna till Färjestad istället. Och då är det ändå ett av lagen jag ogillar mest! [shake]


   
SvaraCitera

fy skäms människa![no-no]


   
SvaraCitera

Vore gött att höra från nån som faktiskt gillade programmet.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det är helt jävla värdelöst, tragiska karaktärer som är pinsamt dåliga skådisar ju.

Ja men var ju typ det jag kände efter 3 min också!
sorgligt dåligt och orealistiskt kändes det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är vad som är värst att medverka i, detta är Big brother?? 😉


   
SvaraCitera

Det roliga är att flera av de i serien är med i en kompis fotbollslag.

Tydligen skulle det föreställa ett en av dem impulsköpte en Audi, men i själva verket hyrde de den bara.

Så jävla sorgligt, borde nästan kolla på det.


   
SvaraCitera
ohjens

värmländska är ju så jävla fullt för det första. och i en så sjukt kass serie. man undrar lite vad som händer med världen[cry]


   
SvaraCitera

ohjens:

värmländska är ju så jävla fullt för det första.

aha så då ska man inte få vara med på tv? rasist!


   
SvaraCitera
ohjens

enhimmelskdrog:

aha så då ska man inte få vara med på tv?

nä man borde förbjuda alla värmlänningar från att visas på tv!! det är bara inte ok


   
SvaraCitera

It's time. [badgrin]


   
SvaraCitera