Aviseringar
Rensa alla

Westlife eller Backstreet Boys?


höna

nej +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nej +_+

skaka stjärt med mig, skaka stjärt med mig (allihopa!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

westlife (Du röstade på detta alternativ)

BUT IF I LET YOU GO. I'D NEVER KNOw. WHAT MY LIFE WOULD BE, HOPLDING YOU CLOOOOOOOOOOSE TO ME. WILL I EVER SEE U SMILING BACK AT ME?!


   
SvaraCitera

Knegaren:

backstreet boys (Du röstade på detta alternativ)

Millenium-plattan var ju kung vill jag minnas! Sen var man å andra sidan 10 år gammal också..
Det blir till att loopa skivan på spotify.

EDIT:
Larger Than Life är ju phet!
Det kan man inte sticka under stolen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Larger Than Life är ju phet!

sjöng den på karaoke för drygt ett år sen, helt fantastisk[love]


   
SvaraCitera

Knegaren:

sjöng den på karaoke för drygt ett år sen,

Helt rätt! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

backstreet boys (Du röstade på detta alternativ)

Minns att jag var en lömsk mellanstadiepojke när det begav sig... började lyssna mest för att alla tjejer lyssnade. [blush] Pluspoäng liksom...

Men ja, jag tyckte väl de var rätt bra där under den tiden också, medan mina vänner började halka in på Iron Maiden, Metallica och KSMB och sådär...!

Kan fortfarande tycka att vissa låtar är okej... även om de är lätträknade. Den enda jag tänker på just nu är: Backstreet Boys - The Call ...[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

backstreet boys (Du röstade på detta alternativ)

Lätt


   
SvaraCitera
höna

Knegaren:

skaka stjärt med mig, skaka stjärt med mig (allihopa!)

[party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

backstreet boys (Du röstade på detta alternativ)

Det fanns en tid då jag hade hela rummet tapetserat med BSB-posters.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

backstreet boys (Du röstade på detta alternativ)

Men var mest för spice girls när det begav sig. Hade ett halsband med dem tom. Minns att en tjej i min klass frågade om hon kunde få det av mig, men den gubben gick inte!
Vi brukade ha likadana tofsar som Emma i SG hade och på fritids fick jag en mitt hår touperat för att likna Mel B när vi mimade. Sånt gör inte fritidsungarna idag, de vill bara sitta och spela dataspel. Jävla nördar. Det finns en spelsida som heter Annas burkar el dyl och man måste hjälpa dem att gå in där och jag minns att en otålig unge klickade och skrev själv medan jag hjälpte en annan unge varpå en oklädd kvinna med särade ben uppenbarade sig på hennes skärm. Jag kastade mig över den och klickade bort sidan och fick sedan försöka svara på varför tanten i datorn gjorde sådär. Hujedamig.

mvh uppsats

André Vifot Haas:

Det fanns en tid då jag hade hela rummet tapetserat med BSB-posters.

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Det fanns en tid då jag hade hela rummet tapetserat med BSB-posters.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackvare den här tråden sitter jag och sjunger med till backstreet boys. Och tackvare detta tittar hunden väldigt skrämt på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tackvare den här tråden sitter jag och sjunger med till backstreet boys. Och tackvare detta tittar hunden väldigt skrämt på mig.

Lär hunden texterna![badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Backstreet Boys walks all over Westlife, det visar ju pollen om inte annat! 19-3 at the moment! Hur många som röstat på det sista alternativet tänkte jag inte på... men det är inte relevant ändå! [no-no]


   
SvaraCitera