Aviseringar
Rensa alla

wet-sex??


Ämnesstartare

Finns det verkligen tjejer som på riktigt tänder på wet-sex? alltså antingen då att någon pissar på henne, eller att hon gör det på någon annan? för mig verkar det osannolikt, men kanske nånstans i världen? [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja. Här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja. Här.

jasså? talar du av egen erfarenhet? och vad är det isf som är så nice med det? =P


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

MrHejsan:

hon gör det på någon annan?

Jaha, du menar ett förhållande där kvinnan är en bitch. Säg det då.


   
SvaraCitera
Spyro

golden shower kallades det [rolleyes]


   
SvaraCitera

är du snygg eller rik så kan du få tjejer att tända på vad som helst


   
SvaraCitera
Spyro

kebu12:

är du snygg eller rik så kan du få tjejer att tända på vad som helst

word


   
SvaraCitera

Självklart så finns det en massa massa folk som tänder på detta. Det skulle inte göras sådan porr om det inte fanns någon efterfrågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det skulle inte göras sådan porr om det inte fanns någon efterfrågan.

Men alla vet ju att porr ENBART är gjort för män så om kvinnor tänder på det eller inte är ju helt irrelevant.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

cool


   
SvaraCitera
time
 time

Sterd:

Men alla vet ju att porr ENBART är gjort för män så om kvinnor tänder på det eller inte är ju helt irrelevant.

kebu12:

är du snygg eller rik så kan du få tjejer att tända på vad som helst

Ayupp.
(onT: klart det finns tjejer som tänder på det. jag kommer ihåg när jag och min tjejkompis undrade wtf det var för något, så letade vi efter noveller. typ 75% var skrivna av kvinnliga användare, fniss)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har letat ganska länge. Skulle vara kul att pröva nån gång liksom. Men ingen har velat. Fast alla vet ju att småtjejer är sexuellt hämmade, jag kanske skulle söka mig lite mer uppåt i åldrarna?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

75% var skrivna av kvinnliga användare

Är du 100% säker på att det var kvinnor?
Finns ju säkert en del män som gillar att skriva som att de är av det kvinnliga könet för att få den "synvinkeln" eller vad man ska säga [crazy]

Sterd:

Fast alla vet ju att småtjejer är sexuellt hämmade, jag kanske skulle söka mig lite mer uppåt i åldrarna?

Låter som en otroligt bra idé.


   
SvaraCitera
time
 time

Miss Hayworth:

Är du 100% säker på att det var kvinnor?
Finns ju säkert en del män som gillar att skriva som att de är av det kvinnliga könet för att få den "synvinkeln" eller vad man ska säga

Såvitt jag kan minnas så var det just på nåt slags sexnovellsforum (det var ett par år sen som sagt) där man registrerade sig och så stod det om man var man eller kvinna. Lite som på UM. Men visst hade det kunna varit män som utgav sig för att vara kvinnor också. [party]


   
SvaraCitera

oja visst finns det tjejer som gillar wet[crazy]


   
SvaraCitera