Aviseringar
Rensa alla

what 2 do what 2 do what 2 do


Ämnesstartare

Angelize:

Ah, fast han jagar ankor och fiskmåsar. INTE OKEJ!!!

Han följer bara sina instinkter, vet ju inte bättre!! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ah, fast han jagar ankor och fiskmåsar. INTE OKEJ!!!

Aha, ja, då kan han ju råka simma ut för långt och kanske inte orka tillbaka in. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Aha, ja, då kan han ju råka simma ut för långt och kanske inte orka tillbaka in. [sad]

Fast han har ju kopplet på sig så då kan man ju "dra" in honom. Ungefär som när man får en riktig bamsefirre när man fiskar. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Han följer bara sina instinkter, vet ju inte bättre!! [no-no]

Ingen bra ursäkt. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

OCH JAG HAR INGEN F************************CKING BALKONG FÖR DEN DELEN HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ahr en balkong [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag ahr en balkong [cool]

Jag har en halv balkong, fransk [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ingen bra ursäkt.

Säg det till honom då [bigsmile] men så länge han inte skadar dem är det väl inga probs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Säg det till honom då [bigsmile] men så länge han inte skadar dem är det väl inga probs!

Jo, de blir ju rädda! Hatar när ägare till djur eller barn låter de små parasiterna jaga stackars pippfåglar! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jo, de blir ju rädda! Hatar när ägare till djur eller barn låter de små parasiterna jaga stackars pippfåglar!

Ok [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Picnic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast han har ju kopplet på sig så då kan man ju "dra" in honom. Ungefär som när man får en riktig bamsefirre när man fiskar. [crazy]

Du skulle ha låtit honom bada dårå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast han har ju kopplet på sig så då kan man ju "dra" in honom. Ungefär som när man får en riktig bamsefirre när man fiskar. [crazy]

Hahaha brukar ha hundkopplet när du fiskar eller?[crazy]


   
SvaraCitera