Aviseringar
Rensa alla

What?


Chucky
Ämnesstartare

Detta har hänt mig flera gånger.

Man ligger och håller på och kela som bäst, och killen börjar ta intiativet till att gå hela vägen.
Då kommer frågan "Går du på p-piller?"
Nej svarar man.

Sen fortsätter han.[confused]

Ähm, vad är poängen med att fråga då överhuvudtaget?

Okej, han kan ju minimera risken genom att inte komma i en, men ändå


   
Citera

Chucky:

Ähm, vad är poängen med att fråga då överhuvudtaget?

E du seriös??


   
SvaraCitera

Dirty talk ;)))))))


   
SvaraCitera

killar lever med den naiva föreställningen om att tjejer inte kan bli gravida om de drar ur kuken innan de sprutar

kan informera alla er snubbar som tror att det e så att man visst kan bli på smällen så

jag blev det 🙂


   
SvaraCitera

Tilda1988:

killar lever med den naiva föreställningen om att tjejer inte kan bli gravida om de drar ur kuken innan de sprutar

eller så är det att vi inte bryr oss er tjejer som måste ta hand om en jobbig unge[shake]


   
SvaraCitera

han vill väl veta om han måste springa och hämta kondomer eller om det bara är att köra


   
SvaraCitera

Chucky:

Då kommer frågan "Går du på p-piller?"
Nej svarar man.

Sen fortsätter han.[confused]

Han vill ha barn.


   
SvaraCitera
Chucky
Ämnesstartare

ms_A:

E du seriös??

[confused] ?

enhimmelskdrog:

han vill väl veta om han måste springa och hämta kondomer eller om det bara är att köra

saken är bara den att det inte springs o hämtas några kondomer trots att man svarar nej på frågan om p-piller. Det är det som förbryllar mig.
Varför fråga om det ändå inte spelar någon roll uppenbarligen


   
SvaraCitera

Chucky:

saken är bara den att det inte springs o hämtas några kondomer trots att man svarar nej på frågan om p-piller. Det är det som förbryllar mig.

hahaha men du går med på att köra ändå?


   
SvaraCitera
Chucky
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hahaha men du går med på att köra ändå?

well, jag kan ju alltid ta ett dagen-efter-piller om jag vill, och kör jag på så får jag ju ta eventuella konsekvenser.

Men jag bli förbryllad över killar som ställer frågan, men sen trycker gasen i botten även om de får ett nej.

Liksom vad var meningen med att fråga, om det ändå kvittar. Det är ju liksom inte som dom säger "okej , men då skiter vi i det" eller "jag ska bara springa ner till statoil o fixa en kåddis..."


   
SvaraCitera

Chucky:

well, jag kan ju alltid ta ett dagen-efter-piller om jag vill, och kör jag på så får jag ju ta eventuella konsekvenser.

ja, den inställningen kan man ju ha om man vill [y]

Chucky:

Men jag bli förbryllad över killar som ställer frågan, men sen trycker gasen i botten även om de får ett nej.

ah men killar är konstiga ibland. retards rent ut sagt
men bara ibland alltså


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Dirty talk ;)))))))

XDD


   
SvaraCitera

Chucky:

trycker gasen i botten även om de får ett nej.

Är väl inte precis så att de trycker gasen i botten. Han vill ha sex, du vill ha sex. O många killar tycker sex med kondom är värdelöst. Drf vill han veta om du får på piller så han vet hur mkt han måste passa sej.


   
SvaraCitera

Chucky:

well, jag kan ju alltid ta ett dagen-efter-piller om jag vill, och kör jag på så får jag ju ta eventuella konsekvenser.

varför inte bara börja med p-piller istället för att ta dagen efter hela tiden? Ju fler ggr du tar det ju större risk är det att du blir gravid.. Inte särskilt smart..


   
SvaraCitera

Chucky:

Liksom vad var meningen med att fråga, om det ändå kvittar.

Han leker med dina bröst och är därför helt oförmögen att kunna planera hur han ska ställa sig till ditt svar. Ett ja, skitbra, ett nej.. då upptäcker han att han är för kåt för att sluta. Se det som en komplimang.

Frågan är ju då, om du tycker det är bättre att han bara håller käft?


   
SvaraCitera