Aviseringar
Rensa alla

What do?


Ämnesstartare

Jag fick precis ett långt jävla sms av en Tjej jag träffa när jag låg inne. Hon skrev hur mycket hon sakna mig och att jag fastnat i hennes hjärta osv.osv. Men vi var aldrig i något förhållande för hon "ville inte ha något, skulle klara sig själv ett tag..." (Ja ni vet hur det kan låta) men ändå var beteendet precis som i ett förhållande. Hursomhelst så bestämde vi oss för att lägga ner det, sagt och gjort jag hade såklart känslor så det blev lite jobbigt men nu är det över med henne så får man ett sånt sms? det skakar ju om en såklart, så som topic lyder What do? vad ska jag säga? för jag tycker om henne fortfarande men riskerar att trampa ner i depp träsket igen.


   
Citera
Ämnesstartare

Det du säger är att du fått en textmassa av en person av kvinnligt kön. Och sen frågar vad du ska göra? Känns som att det bara är att lägga ner förundersökningen på dessa grunder då det saknas material för att överhuvudtaget börja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga om du fortfarande har fastnat i hennes hjärta, och ja: så kan du ju fråga henne "what do". Hon vet nog bäst kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej för tydlighetens skull. Jag har fått ett sms från en tjej som jag vart kär i men hon ville inte ha ett förhållande men hon ville "umgås" vilket var ok för mig ett tag men sen palla jag inte mer och vi sluta prata. Nu efter en tid har hon hört av sig där hon beskrivit hur mycket hon saknar mig osv. Men jag vet att det kommer bli någon KK relation igen vilket jag inte vill ha, om jag tar upp kontakten med henne. så frågan lyder hur ska jag svara om jag ska svara alls?

ChickiBull:

saknas material


   
SvaraCitera

Beelzebub:

så frågan lyder hur ska jag svara om jag ska svara alls?

Svara precis det du skrev innan, att du ej vill ha en kk-relation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Fråga om du fortfarande har fastnat i hennes hjärta, och ja: så kan du ju fråga henne "what do". Hon vet nog bäst kanske.

tjejen i fråga vill inte ha ett förhållande men hon vill göra alla typiska förhållande grejer med mig. samtidigt som hon vill ligga runt med andra snubbar när jag inte är där (flyttade ifrån stället hon bor i). det är lite komplicerat men hennes försvar var iaf att hon behövde "ta hand om sig själv ett tag innan hon brakar in i ett nytt förhållande" men så som hon betedde sig mot mig är något helt annat mot vad hon säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Svara precis det du skrev innan, att du ej vill ha en kk-relation

jamen det är enklare sagt än gjort för såfort vi ses kommer skiten braka lös igen 😛 det är skrivet i sten, så länge jag håller mig ifrån henne är det lugnt men om vi väl kommer i en "ensamma" situation så kommer det hända...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

"ta hand om sig själv ett tag innan hon brakar in i ett nytt förhållande"

Då är det väl så helt enkelt. Lite drygt att ge dig falska förhoppningar och bete sig som i ett öppet förhållande, men iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Då är det väl så helt enkelt. Lite drygt att ge dig falska förhoppningar och bete sig som i ett öppet förhållande, men iaf.

det är exakt vad som har hänt. Jag kan liksom inte läsa människan vad hon egentligen vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Jag kan liksom inte läsa människan vad hon egentligen vill

Hon kanske inte vill något? Ställ henne mot väggen eller något..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt problem är med andra ord svartsjuka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Hon kanske inte vill något? Ställ henne mot väggen eller något..

Jag har gjort allt by the books. och jag får samma Kanske svar hela tiden tills vi sa upp kontakten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ditt problem är med andra ord svartsjuka?

surtenly not! iaf inte på det viset vad hon sysslar med är helt upp till henne. Men jag vill inte ligga med någon som ligger med andra speciellt inte om man har känslor för personen i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

surtenly not! iaf inte på det viset vad hon sysslar med är helt upp till henne. Men jag vill inte ligga med någon som ligger med andra speciellt inte om man har känslor för personen i fråga.

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Varför inte?

ive got enough of that. sen har jag ingen lust med STD´S


   
SvaraCitera