Aviseringar
Rensa alla

what hurts the most.


Ämnesstartare

har suttit och gråtit non stop i timmar nu efter smällen att jag och han jag verkligen tycker om med varenda del av min kropp inte kommer bli något. han kom efter ett tag på att det kanske var lite dumt att umgås med någon 24/7, gosa hela nätterna, kyssas och bete sig som ett par när han egentligen bara ville vara vänner och inget mer.

"jag gillar dig verkligen men jag tror inte att det blir något nu, jag är inte ute efter något seriöst just nu. men kanske något framöver?"

vadå framöver? sa han det för att försöka vara snäll och trösta eller för att han faktiskt tror på att jag tänker vänta ett tag "framöver" och se om HAN KANSKE är redo då?

han kan väl ärligt talat inte ha gått och trott att vi bara är vänner, han är ju den som har varit mest på av oss. jag har svårt att tro att han beter sig såhär mot alla sina vänner.. han har till och med varit likadan mot mig offentligt vilket har gjort att alla har fått för sig att vi är ett par.

(obs han är inget svin konstant jag lovar jag har bara råkat få det att låta som det och i det här läget är han faktiskt väldigt svinig.)

finns det nån jävla kärlek som slutar bra nu för i tiden? (svar nej för om kärlek slutar är det inte bra.) jag omformulerar. finns det nån bra kärlek nu för tiden?


   
Citera

ruunar:

vadå framöver? sa han det för att försöka vara snäll och trösta eller för att han faktiskt tror på att jag tänker vänta ett tag "framöver" och se om HAN KANSKE är redo då?

Detta vet ingen utom han själv.

ruunar:

finns det nån bra kärlek nu för tiden?

Ja


   
SvaraCitera

ruunar:

finns det nån bra kärlek nu för tiden?

Det enda bra med kärlek är att det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Detta vet ingen utom han själv.

true, true.

Budolicious:

Ja

seriöst? det var längesen jag märkte av det.


   
SvaraCitera

ruunar:

seriöst? det var längesen jag märkte av det.

Ja, klart att det finns. Bara inte för dig kanske? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, klart att det finns. Bara inte för dig kanske? 🙁

hmm.. jag kallas inte bridget jones av flera stycken utan anledning i alla fall.


   
SvaraCitera

Stackars dig!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Det finns bara en sann kärlek, och det är Gud. Inse det och du kommer bli lycklig.

Inte för jag själv tror på skiten, men har hört att det funkar [crazy]


   
SvaraCitera

att [blush]


   
SvaraCitera

ruunar:

hmm.. jag kallas inte bridget jones av flera stycken utan anledning i alla fall.

asch, jag vet precis hur är. Det ger sig.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, klart att det finns. Bara inte för dig kanske? 🙁

Haha! OnT: acceptera! [no-no]


   
SvaraCitera

ruunar:

sa han det för att försöka vara snäll och trösta

Japp, tyvärr. just move on. vilken idiot han är som ingiver dig hopp och låter dig få vänta på honom i i onödan. självklart kommer han att hitta nån ny snart och du kommer då bara sitta hemma och gråta. det är så det brukar vara. var stark istället och säg vad du vill ha av honom. eller bryt kontakten om du inte bara klarar av att vara vän med han. men tycker du borde lägga tid på någon som får dig att må bra och som visar lite mer respekt. tråkigt nog så har många människor förhållandeskräck. han kanske bara är den typen som vill ha osäkra, otrygga, kortvariga möten utan kärlek? eller så skrämmer du honom när du ger en titel på eran relation? [rolleyes]

ruunar:

finns det nån jävla kärlek som slutar bra nu för i tiden?

Det enda bra har jag sett i The notebook 😛


   
SvaraCitera

time will get better.


   
SvaraCitera

Buddah:

Det enda bra med kärlek är att det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Possibly maybe:

bryt kontakten om du inte bara klarar av att vara vän med han. men tycker du borde lägga tid på någon som får dig att må bra och som visar lite mer respekt

det är grejen. jag är livrädd för att INTE vara vän med honom. han är.. var? det enda ljuset i min vardag. vän eller mer än vän så behöver jag honom och jag är inte mest ledsen över att han sa att han inte vill ha ett förhållande, utan jag är mer rädd för att det här har förändrat allt mellan oss så det är helt kört.

Possibly maybe:

tråkigt nog så har många människor förhållandeskräck. han kanske bara är den typen som vill ha osäkra, otrygga, kortvariga möten utan kärlek? eller så skrämmer du honom när du ger en titel på eran relation?

mycket möjligt. vi träffades under en festival och klickade direkt och jag frågade honom efteråt om det som var i helgen bara var i helgen eller fortfarande finns, han sa att han inte visste, att han inte ivlle ha nåt seriöst för han nyss gjort slut med sin flickvän. (jag kom fram till att nyss var ca två veckor tidigare.) så vi umgicks som vänner en jag tyckte att vi kom närmare och närmare och sen var det verkligen som om vi var tillsammans.

tycker inte han kan neka att det fanns något. jag förstår om förhållande skrämmer honom så inatt skrev jag ett sms om att jag inte heller nödvändigtvis vill ha ett förhållande utan trivdes med vad vi hade, vad nu det var men att jag ville veta vad han ansåg att det var. han har inte svarat dock..


   
SvaraCitera