Aviseringar
Rensa alla

What I want


Ämnesstartare

More love in my life.

More people that matters to me, and whom i am important to them. I want to find my soulmate. I want somebody to love, someone worth sacrificing for. I want meaning in my life.

I want her there when i wake up in the morning. I want her there in happiness and sorrow. I want to enrichen her life, giving all the love i am capable of.

I want to be important, welcomed and missed. I want to miss her, to the brink of sorrow. I want to reunite in happiness.

I want to be physically as well as mentally attracted to her. Feeling her body as well as her soul.

I want to be a good man, worthy of her attention. I would go great lengths to achive this.

Without you i can't find meaning in anything.

Where are you?


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

"The things I want, by Max Payne" är fan så mycket ballare.


   
SvaraCitera

Nej, nej. Det går inte, jag kan inte. Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

"The things I want, by Max Payne" är fan så mycket ballare.

Javisst är det så. Syftet med min text är dock inte att vara "ball", men att uttrycka vad jag känner just nu.


   
SvaraCitera

vacker.....


   
SvaraCitera

Bra den är, så genuin. Tror att många vill samma sak.

Nachac:

Nej, nej. Det går inte, jag kan inte. Nej.

Vad?

Myksa:

"The things I want, by Max Payne" är fan så mycket ballare.

Pfft, nej.


   
SvaraCitera

daisy:

Vad?

Den är sterotyp, man får intryck av "ord-dropperi" och det finns ett eller annat språkligt fel.


   
SvaraCitera

Nachac:

Den är sterotyp, man får intryck av "ord-dropperi" och det finns ett eller annat språkligt fel.

Aa vet, men den blir inte dålig för det.. Ord-dropperi?


   
SvaraCitera

daisy:

Aa vet, men den blir inte dålig för det.. Ord-dropperi?

Eftersom det inte finns något som väger emot blir den då i min åsikt dålig.

Kanske bara är jag, men det verkar som om personen har använt ord vederbörande inte skulle använda i vanliga fall, försöker springa innan han kan gå.


   
SvaraCitera

Nachac:

Eftersom det inte finns något som väger emot blir den då i min åsikt dålig

Väger emot?

Nachac:

Kanske bara är jag, men det verkar som om personen har använt ord vederbörande inte skulle använda i vanliga fall, försöker springa innan han kan gå.

Jag tycker att texten låter genuin. (kanske lite härmad, klyche, sterotyp whatevs). Så visst kan det vara så att han använt ord han egentligen inte brukar, men det tar inte bort poängen med det hela. Alltså att någon försöker uttrycka sina känslor.


   
SvaraCitera

daisy:

Väger emot?

Något positivt.

daisy:

Jag tycker att texten låter genuin. (kanske lite härmad, klyche, sterotyp whatevs). Så visst kan det vara så att han använt ord han egentligen inte brukar, men det tar inte bort poängen med det hela. Alltså att någon försöker uttrycka sina känslor.

Jag tycker den låter ungefär så ogenuin som man kan skriva. Sätter man en melodi på den skulle den platsa hyggligt bra i melodifestivalen.


   
SvaraCitera

Nachac:

Något positivt.

Så i helhet är texten dålig? pfft.

Nachac:

Jag tycker den låter ungefär så ogenuin som man kan skriva. Sätter man en melodi på den skulle den platsa hyggligt bra i melodifestivalen.

Jag håller inte med. I helhet låter den genuin, det enda störande är att den är skriven på att ganska sterotyp sätt som du sa.


   
SvaraCitera

daisy:

Så i helhet är texten dålig? pfft.

Ungefär så, ja.

daisy:

Jag håller inte med. I helhet låter den genuin, det enda störande är att den är skriven på att ganska sterotyp sätt som du sa.

Nu hänger jag inte med alls. Antingen säger du emot dig själv, helgarderar dig eller pratar om något som jag har missat.


   
SvaraCitera

Nachac:

Nu hänger jag inte med alls. Antingen säger du emot dig själv, helgarderar dig eller pratar om något som jag har missat.

[blush]
Alltså den är i helhet genuin försöker jag säga genom att någon på ett skrivit ned vad denne känner men har samtidigt försökt skriva den extra "fin", men det gör inte texten ogenuin.

okej där här blev pinsamt.

edited.


   
SvaraCitera