Aviseringar
Rensa alla

What to do?


Ämnesstartare

Hej!

Mitt ex gjorde slut med mig för en månad sedan. Då hade vi varit tillsammans i 19 månader. Jag fick inte reda på varför hon ville att det skulle ta slut. Men hon har nu sagt att hon vill träffa mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra... jag spelade först med och sa att om det går bra för mig så kunde vi ses på Söndag.

Idag för en halvtimme sedan så skickade jag ett meddelande till henne där jag sa att det var bäst att vi inte skulle ses, inte minst för hennes skull. och sa att hon skulle ha det bra och avslutade med hejdå och en glad smiley.

Detta valet gjorde jag av den anledning att vin inte har snackat någonting i stort sett på 2 dagar och under denna månaden så har vi inte ens sett varandra. Bara skrivit lite kort över Msn & facebook. Jag såg på en bild hon hade på son blogg att hon hade ritat hjärta på armen och dessutom så har hon lekt speed-date & ryska posten 2.0 efter hon gjorde slut. Dessutom blev hon otroligt förbannad över att jag tog bort henne från facebook, rev sönder ett brev, lämnade tillbaka ett halsband och min kamera samt bad mig dra åt helvete (de senaste sakerna bad hon senare om ursäkt för).

Så, vad ska jag säga nu när hon frågar om jag inte vill ses för att jag inte vågar och för att jag ska kunna säga till folk att hon inte vågar prata öga mot öga? 🙂

Fråga om jag missat något 🙂 Tacksam för alla (seriösa) svar 🙂[love]


   
Citera

gloende:

Så, vad ska jag säga nu när hon frågar om jag inte vill ses för att jag inte vågar och för att jag ska kunna säga till folk att hon inte vågar prata öga mot öga? 🙂

va


   
SvaraCitera

gloende:

Så, vad ska jag säga nu när hon frågar om jag inte vill ses för att jag inte vågar och för att jag ska kunna säga till folk att hon inte vågar prata öga mot öga? 🙂

Fattar inte. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Så, vad ska jag säga nu när hon frågar om jag inte vill ses för att jag inte vågar och för att jag ska kunna säga till folk att hon inte vågar prata öga mot öga? 🙂

Hon tror att jag inte vågar träffa henne igen & hon tror att jag ska säga till folk att hon inte vågar snacka med mig öga mot öga
för jag avskyr folk som inte kan säga saker öga mot öga och det vet hon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du bara inte vill träffa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

ryska posten 2.0

förlåt men lol [love]


   
SvaraCitera

Nirr:

Säg att du bara inte vill träffa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

förlåt men lol [love]

Haha, tror jag förstår vad du menar 😉

Men annars, varför tror ni hon vill träffa mig nu... en månad efter? 🙂


   
SvaraCitera

var stark och säg NEJ. OM du inte vill träffa henne så ska du ju inte göra det heller. Och då får hon accepterar det och gå vidare. Enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Haha, tror jag förstår vad du menar 😉

Jag är inte säker på att jag förstår. Vad fan är 2.0-versionen?


   
SvaraCitera

bra chans att stoppa snoppen i henne en sista gång. tycker lätt du skall köra på det! speciellt med tanke på att du då också kan filma och ta bilder när du gör det och lägga upp dom på "my-naked-ex"-sidor[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Men annars, varför tror ni hon vill träffa mig nu

Bootycall!

Men träffa henne då och se vad hon vill. Du måste väl vara lite nyfiken?
Och så länge du inte har någon önskan om att få henne tillbaka så kan det väl inte vara någon fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag är inte säker på att jag förstår. Vad fan är 2.0-versionen?

förlåt men lol [love]

upponer:

var stark och säg NEJ. OM du inte vill träffa henne så ska du ju inte göra det heller. Och då får hon accepterar det och gå vidare. Enkelt.

mhm, men vad ska jag säga till hon? Hon tror ju jag ska ljuga om henne och att jag är för feg för att träffa henne [shake]

kebu12:

bra chans att stoppa snoppen i henne en sista gång. tycker lätt du skall köra på det! speciellt med tanke på att du då också kan filma och ta bilder när du gör det och lägga upp dom på "my-naked-ex"-sidor

ska jag skratta eller bli förbannad för att du inte förstår vad seriöst betyder? 🙂

Rådjuret:

Bootycall!

Men träffa henne då och se vad hon vill. Du måste väl vara lite nyfiken?
Och så länge du inte har någon önskan om att få henne tillbaka så kan det väl inte vara någon fara.

Önskan att få henne tillbaka finns ju.
På något konstigt vis så känns det som att det därför är bäst att inte ses igen.


   
SvaraCitera

säg att du inte vill träffa henne och att du inte tycker det fibnns något att prata om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

säg att du inte vill träffa henne och att du inte tycker det fibnns något att prata om

Vill ju inte säga något som jag inte vet någonting om till henne, för vad vet jeg... det kanske finns att prata om?


   
SvaraCitera