Aviseringar
Rensa alla

What to dooo?


Ämnesstartare

Behöver hjälp med att reda ut hur jag ska hantera den här dagen! Har några alternativ, men ni är välkomna att komma med egna såklart, så länge det är något som får mig att lämna min trygga stol!

Det mesta lutar åt Stockholm eller något i krokarna. Men jag har ingen anledning att åka, mer än... för att åka. Jag vill ju helst ha åtminstone ett tydligt mål, så, help, please! [chocked]

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hm verkar ganska jobbigt att åka till sthlm bara för att vara där 1 dag om du inte har något du vill göra där. men typ.. finns det något du behöver köpa kan du gå runt och kolla i butiker lite eller kanske hälsa på någon som bor där om det finns.


   
SvaraCitera

Åk till sthlm, bo på hotell, ha ett äventyr.

Hur långt fårn sthlm bor du? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

hm verkar ganska jobbigt att åka till sthlm bara för att vara där 1 dag om du inte har något du vill göra där. men typ.. finns det något du behöver köpa kan du gå runt och kolla i butiker lite eller kanske hälsa på någon som bor där om det finns.

Ja, det kan bli en riktigt seg dag helt utan planer. Jag kan ju driva runt och spana in saker jag inte spanat in förr, men det är ju inte kul hur länge som helst. Butiker och sånt kan vara nice, fast jag är inte på jakt efter något egentligen. Risken är väl mest att jag kommer ut från Apple Store med något dyrt...

Miceparade:

Åk till sthlm, bo på hotell, ha ett äventyr.Hur långt fårn sthlm bor du? 😮

Det tar lite drygt 1,5 timme med tåg, tåg går varje timme, så det är väldigt flexibelt så sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag har inget aning, ville bara rösta! (Du röstade på detta alternativ)

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, det kan bli en riktigt seg dag helt utan planer. Jag kan ju driva runt och spana in saker jag inte spanat in förr, men det är ju inte kul hur länge som helst. Butiker och sånt kan vara nice, fast jag är inte på jakt efter något egentligen. Risken är väl mest att jag kommer ut från Apple Store med något dyrt...

jag brukar bara spana in snygga poppare för det finns det några av runt drottninggatan och bortåt, ibland vid västerbron om man har tur. men åk dit bara, det är ganska fint där vissa gånger men jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hälsa på Gugge. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hälsa på Gugge.

jag borde ha gjort det... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag borde ha gjort det... [sad]

Hen är assöt! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hen är assöt!

mm vill träffa [blush]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Åka till Stockholm och åka hem ikväll! (Du röstade på detta alternativ)

besök något mysigt muséum och ett trevligt café
och någon bra restaurang

tips på café: vetekatten
gillar du sushi måste du besöka råkultur!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag brukar bara spana in snygga poppare för det finns det några av runt drottninggatan och bortåt, ibland vid västerbron om man har tur. men åk dit bara, det är ganska fint där vissa gånger men jobbigt.

Nu är jag inte så mycket för poppare personligen... men du kanske kan tipsa om någonstans där det finns personer som kan falla mig i smaken?

Huhu, dagen tickar på... ju längre jag väntar, desto troligare känns det att jag inte kommer iväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Nu är jag inte så mycket för poppare personligen... men du kanske kan tipsa om någonstans där det finns personer som kan falla mig i smaken?

hmm.. hardrock café kanske [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titta runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hälsa på Gugge. [blush]

Det vore ingen dum idé egentligen, om han har tid och lust! [blush]

Blivande_japan:

besök något mysigt muséum och ett trevligt café
och någon bra restaurang

tips på café: vetekatten
gillar du sushi måste du besöka råkultur!!

Det låter fint! Men det är inte någon höjdare att göra sådant själv! Det kan vara mysigt, men det kan bli lite långtråkigt (och käka mobilbatteri)!

Åker jag nu så blir det nog en hotellnatt, annars kommer jag behöva åka hem innan jag kommit fram... typ! [rolleyes]


   
SvaraCitera