Aviseringar
Rensa alla

whattehell?!


Ämnesstartare

xsaosinx:

Taskigt, betraktar mig själv som en Dostojevskij. [no-no]

Ja, men jag är van vid tung litteratur.

xsaosinx:

Arbetsmoralen är god! [party]

Mhmm [wink]

xsaosinx:

Busig du är. [blush]

Aåå, men är lite förkyld fortfarande... faktiskt. [blush]

xsaosinx:

PARTYYY [party]

Blev lycklig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Aåå, men är lite förkyld fortfarande... faktiskt.

Ameh, då kan man behöva en dag hemma mod oboy och Disneychannel. Håll till godo! [blush]

antrax:

Blev lycklig.

Jag med, speciellt när jag och mina dudes syncar den perfekt och sitt-dansar i jobbstolarna. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Var är arbetsmoralen?!

Undrar också. Har vanligtvis ingen hög arbetsmoral, men nu är den ovanligt låg. Är fruktansvärt lat. [sad]

OnT: [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ameh, då kan man behöva en dag hemma mod oboy och Disneychannel. Håll till godo!

Yay [smile]. Men syster tvingar mig att fixa jobbiga grejer med min före detta skola osv, får inte se disney channel (är tydligen lätt att bestämma över mig [shake])

xsaosinx:

speciellt när jag och mina dudes syncar den perfekt och sitt-dansar i jobbstolarna. [cheers]

[party][bigcheers][cool]
Vill också ha ett jobb där alla dansar. Får alltid dansa själv medan gubbarna på jobbet står bredvid och undrar vad fasen som händer.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Har vanligtvis ingen hög arbetsmoral, men nu är den ovanligt låg. Är fruktansvärt lat. [sad]

Hmm du behöver 1 kickstart. Tror du energidryck fungerar (bästa rådet evur)

Pendulum:

[tard]

SaDs fel har vi kommit fram till. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men syster tvingar mig att fixa jobbiga grejer med min före detta skola osv, får inte se disney channel (är tydligen lätt att bestämma över mig )

Sätt ner foten och kräv tecknat, nu! [shake]

antrax:

Vill också ha ett jobb där alla dansar. Får alltid dansa själv medan gubbarna på jobbet står bredvid och undrar vad fasen som händer.

Naw, sött. Dåliga gubbar du har på jobbet. Här äre älskat ivor som gäller iaf [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hmm du behöver 1 kickstart. Tror du energidryck fungerar (bästa rådet evur)

Energidryck is the shit.Har druckit kaffe, tror det höjde min arbetsmoral lite. [party]
Dold text: Men tog en paus från studier och satte mig här vilket alltid sänker självdiscplinen återigen[blush]

antrax:

SaDs fel har vi kommit fram till. [y]

Får en känsla av att de flesta mysterier på något sätt till slut leder till SaD :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Sätt ner foten och kräv tecknat, nu! [shake]

Du har inte träffat min syster [sad]. Det kvittar hur rätt jag än har så har jag alltid fel i hennes närvaro. Någon jäkla superkraft hon har.

xsaosinx:

Naw, sött. Dåliga gubbar du har på jobbet.

Mm försöker få dem att skaka lite rumpa, men de diskuterar hellre hästkrafter och förgasare.
Är en ensam bohem fastklämd i motorvärldens kromade käftar.

xsaosinx:

Här äre älskat ivor som gäller iaf [party]

[cheers]

Pendulum:

Energidryck is the shit.Har druckit kaffe, tror det höjde min arbetsmoral lite. [party]

Gött mos! Socker och koffein [love].

Pendulum:

Dold text:

Um verkar ha den effekten på alla. Stäng ner skiten. [shake]

Pendulum:

Får en känsla av att de flesta mysterier på något sätt till slut leder till SaD :>

[tard] Det haru rätt i. Jag tror hon sitter uppe i ett torn och styr oss som marionettdockor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

matte:

[shake] + tandställning = [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Gött mos! Socker och koffein [love].

[love]

antrax:

Um verkar ha den effekten på alla. Stäng ner skiten. [shake]

Sant. Will do. Efter jag skickat det här svaret!

antrax:

Det haru rätt i. Jag tror hon sitter uppe i ett torn och styr oss som marionettdockor

Det gör hon. Tror att hon till slut kommer få oss alla att göra en striptease i cam pga sina övernaturliga krafter. Vi har ju sett hur det fungerar på findus (a.k.a köttis) [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

[shake] + tandställning = [blush]

Hahahhahaha sluta mobbas. Känner mig så korkad!

Pendulum:

Sant. Will do. Efter jag skickat det här svaret!

Bra att du tar tag i det!
Se, bra arbetsmoral och engagemang. [y]

Pendulum:

Tror att hon till slut kommer få oss alla att göra en striptease i cam pga sina övernaturliga krafter.

[shake] Vi ska nog hålla oss borta från tinychat. Inte nog med att det förstör vår sömn, nu kommer vi vika ut oss också.

Pendulum:

Vi har ju sett hur det fungerar på findus (a.k.a köttis)

Ahahaw stackars. Han har redan fastnat i fällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Du har inte träffat min syster . Det kvittar hur rätt jag än har så har jag alltid fel i hennes närvaro. Någon jäkla superkraft hon har.

Uj, bara att lyda då. [sad]

antrax:

Mm försöker få dem att skaka lite rumpa, men de diskuterar hellre hästkrafter och förgasare.
Är en ensam bohem fastklämd i motorvärldens kromade käftar.

Kassa prioriteringar de där gubbarna har. Ska fortsätta shake mah bootay även när jag är gammal och tjock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hahahhahaha sluta mobbas. Känner mig så korkad!

Haha söööt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Uj, bara att lyda då.

Jupp, hon är äkta storasystermaterial.

xsaosinx:

Kassa prioriteringar de där gubbarna har. Ska fortsätta shake mah bootay även när jag är gammal och tjock.

Det låter mycket bra [party]. Hänger på. Ska bli hiphopish tant.[cool]
Jag undrar hur det kommer bli när rnb-generationen åldras.

Idoufe:

Haha söööt [love]

Naaaäää! Trots att jag färgar håret så lyser blondinen igenom. Korkad och söt, vad är det för karriär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Naaaäää! Trots att jag färgar håret så lyser blondinen igenom. Korkad och söt, vad är det för karriär?

Korkad är ett jättefint ord fö. Haha aw, men tror nog ej man behöver kunna tolka smileysar när man jobbar!! [y][y]


   
SvaraCitera