Aviseringar
Rensa alla

Who's more powerful ?


Ämnesstartare

Who would win in a duel to the death? 

Lucius Malfoy or Severus Snape


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Wicked Man : Severus Snape

snapes-favorite-feminine-hygiene-product


   
SvaraCitera

Wicked Man : Severus Snape

är det ens något att diskutera??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

är det ens något att diskutera??

lite av det jag tänkte också


   
SvaraCitera

Fingerprints:

lite av det jag tänkte också

Bra, då kan du låsa tråden pga. "obvious choice" Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Bra, då kan du låsa tråden pga. "obvious choice" Cool

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will say to me, 'After all this time?' And I will say, 'Always."- Alan Rickman Ja får Goosebumps


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, I'll think of someone harder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Blink

Gör det ska fundera ut någon svårare Blink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wicked Man :

Gör det ska fundera ut någon svårare Blink

Haha nä, den kan få vara kvar tycker jag Glad men gör något svårare ändå du! Uppskattar Harry Potter-temat!!


   
SvaraCitera

Alltså detta var för enkelt. Efter Dumbledore och Voldemort är det Minerva Mcgonagall som är starkast enligt J.K. Hon och Snape slåss nästan som jämlikar i både filmen och boken. Lucius har ingen chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat: Alltså detta var för enkelt. Efter Dumbledore och Voldemort är det Minerva Mcgonagall som är starkast enligt J.K.

Vart då? Glad

Mcgonagall vågade ju inte gå emot Snape när han var rektor över hogwarts i dödsrelikerna. Snape har alltid varit Lojal emot dumbledore fast bara inte vi visste det till slutet av harry potter,  enligt mig den mest godhjärtade av alla, sen kommer neville. Jag tror att Snape inte ville skada Mcgonagall, skulle han vilja tror jag de hade varit ganska enkelt.  

Dumbledore har erkänt att Harry Potter är mycket bättre än han, såg du inte hans patronus i Harry Potter and the Prisoner of Azkaban? Daaaamn 

Jag kan tänka mig flera stycket bättre än Minerva Mcgonagall och Snape, men du har rätt om Lucius, tänkte bara att det var han voldemort höll längst upp av dödsätarna till och med över bellatrix lestrange. Alastor Moody, Gellert Grindelwald, jag är bered att säga att  Kingsley Sacklebolton skulle vinna över Mcgonagall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snape pga mycket listigare och asbra pokerface. 


   
SvaraCitera
Exner

Tennsoldat: Alltså detta var för enkelt. Efter Dumbledore och Voldemort är det Minerva Mcgonagall som är starkast enligt J.K

Va, nej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wicked Man : men du har rätt om Lucius, tänkte bara att det var han voldemort höll längst upp av dödsätarna

Han har väl aldrig hållit Lucius särskilt högt?


   
SvaraCitera