Aviseringar
Rensa alla

Who's the Greatest fighter Ever in all of Westeros?


Ämnesstartare

Har tråkigt och fick lust att nörda ner mig Rodnar

Regler nummer ett.

I deras Prime, alltså när dem var som bäst. När Jamie Lannister var som bäst, i sin absoluta Prime. Så tidskillnaden spelar ingenroll, så man ska tänka en ung nykrönt Jamie Lannister emot Jon Snow i senaste boken.

Regel nummer två

Samma förutsättningar. Alltså en ung Eddard Stark i sin prime får inte ha sitt svärd, Jamie Lannister får inte ha sin kingsguard utrusning, utan alla ska vara utan dräkt, samma dräkt. Dem måste inte ha samma vapen men med samma smed, samma material. Samma förutsättningar helt enkelt. Så alltså en nykrönt Jamie Lannister emot Jon snow i den senaste boken i Jon Snows prime med samma dräkt och samma material på svärden. Jag vill fan inte se nå "innan Jamie förlora sin hand" utan när både var som absolut bäst.

Alla har samma förutsättningar i sina primes.

10:
Jon Snow

9: Gregor Clegane
8: Syrio Forel
7: Sandor Clegane
6: Lyanna Stark/ The knight of the laughing tree
5: Red Viper
4: Strong Belwas
3: Khal Drogo
2: Robert Baratheon

1: Barristan Selmy

Honourable mentions, Jamie Lannister, arthur dayne,Ser duncan, obara sand, Rakharo,Jorah Mormont, Daario Nahari.

Jamie Lannister allmänt tråkig och överdrivet överskattad karaktär, han har bara fått sitt rykte ifrån sin arrogans, självgodhet och kingsguardsarmor + att han varit på sin häst. Jag är beredd att säga en Jamie lannister med båda sin händer kvar, utan sin kingsguard armor och med samma svärd som hans motståndare, då skulle till och med Jhogo vinna över honom.


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Wicked Man : Barristan Selmy

eller Arthur Dayne. Svårt att avgöra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wicked Man : Jon Snow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wicked Man : Någon annan, jag tror....

S3ON


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

S3ON

Är det han du har fått ditt namn ifrån Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wicked Man :

Är det han du har fått ditt namn ifrån Glad

Det skulle man kunna säga 


   
SvaraCitera