Aviseringar
Rensa alla

why do we all want all the things that we cant have??


Mahalageasca:

jo det gjorde jag nog, denna tråd är liksom alla mina andra blygsam konst
jag är rävpojken 

Jaha 🙂 är det du som är på bilden? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jaha 🙂 är det du som är på bilden? 🙂

nästan


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

nästan

Jaha, ok 😛 är det din bror eller någon du känner typ din kompis eller någon annan? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Jaha, ok 😛 är det din bror eller någon du känner typ din kompis eller någon annan? 😛

kid cudi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
lol skoja....

Hjärta


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

kid cudi

aha, jag har ingen som helst aning om vem det är men men. Jag har dålig koll på många människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Hur tycker du din bild är om man ska se någon som är ansvarstagande? (endast en fråga) fat man har ju ansvar för sin egen hälsa sen har man ju olika syn på hur saker ska vara.

Jag tycker att du är en klok person iaf 🙂

vet inte, var inte seriös. kanske att man inte är en egoistisk skithög.

tack d var snällt sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att det har alltid varit ett strävande efter något mer än det vi har. i princip alla krafter i samhället hetsar människan till att eftersträva något mer, något "bättre" än det som redan är. samhället kräver förändring - den konstanta framfarten på alla håll och kanter hindrar oss från att se till det som faktiskt är. i förlängningen gör det att vi inte är nöjda med det vi har; vi kollar bara på det vi saknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib: för att det har alltid varit ett strävande efter något mer än det vi har. i princip alla krafter i samhället hetsar människan till att eftersträva något mer, något "bättre" än det som redan är. samhället kräver förändring - den konstanta framfarten på alla håll och kanter hindrar oss från att se till det som faktiskt är. i förlängningen gör det att vi inte är nöjda med det vi har; vi kollar bara på det vi saknar.

jag skojade ju..
(bra dock för de som genuint undrar den undringen = ) )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

jag skojade ju..
(bra dock för de som genuint undrar den undringen = ) )

Chibibbi: tar allt seriöst sedan [mitt födelse år här]. Cool


   
SvaraCitera

Because a thing called "Greed".


   
SvaraCitera