Aviseringar
Rensa alla

Wikipedias artikel om homonymer


Ämnesstartare

Är världens bästa artikel. Vill idka könsumgänge med personen som nedtecknat listan.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Homonym

Vill informera er om detta.


   
Citera

Verkar gay[shake]


   
SvaraCitera

Key


   
SvaraCitera

Kan säga så mycket som att det är jag som skrivit den! Ta mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"löpa, minst två olika betydelser: springa ett lopp resp. könsdrift hos bl.a. hund.". [love] Människan som nedtecknat detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Kan säga så mycket som att det är jag som skrivit den! Ta mig.

Är'e så? Visa mig oemotsägligt skärmdumpsbevis, eller liknande. [cute]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Är'e så? Visa mig oemotsägligt skärmdumpsbevis, eller liknande. [cute]

Räcker det inte med: ''var, sex olika betydelser: frågeord, preteritum- och imperativform av vara, varje, försiktig eller skygg, plattfisk, vit-gult eller gult sekret som bildas vid infektion, var som i kuddvar.''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Räcker det inte med: ''var, sex olika betydelser: frågeord, preteritum- och imperativform av vara, varje, försiktig eller skygg, plattfisk, vit-gult eller gult sekret som bildas vid infektion, var som i kuddvar.''

Detta kan du ju likväl ha kopierat från artikeln som sig. Dock tycker jag att du är asbest oavsett, tilltalas utav dig. [cute]


   
SvaraCitera

"Bar barbarbarbarbar bar bar barbarbarbarbar" med betydelsen "En naken barbar, som gärna besöker barer främst avsedda för barbarer, gick omkring bärande på en annan naken barbar som också denne är en frekvent besökare av barer för barbarer." (Meningen är kanske lättare att förstå, om man lägger in några bindestreck i orden: "Bar barbar-bar-barbar bar bar barbar-bar-barbar").

[bigsmile]


   
SvaraCitera

en pedagogik som bara kan överträffas av svunna tiders helgonforum för esoterism.


   
SvaraCitera