Aviseringar
Rensa alla

will smith händelsen.


Ämnesstartare

tja ni har alla säkert sett klippet när will smith örfilade chris rock för att han sa något om smiths fru. Vem tycker ni gjorde rätt Chris eller Will? vart går gränsen när man skämtar om saker och ting? gjorde will rätt som gick upp på scen och gjorde sådär på chris?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag såg direktsändningen i TV4 den där natten men jag missade vad det var Chris Rock sa om Will Smiths fru som gjorde Will upprörd och förbannad. Men självklart gjorde Will Smith bort sig därför det är ju aldrig ok att ta till våld. Dessutom i ett direktsänd TV-show som ska sprida nöje och glädje. Tumme ned


   
SvaraCitera
Lokes

Tycker dom flesta överreagerat helt ärligt. De inte okej att slåss men inte heller är de att skämta om nåns sjukdom lol. Chris rock har vart problematisk förut o han fick de han förtjäna


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:
Jag såg direktsändningen i TV4 den där natten men jag missade vad det var Chris Rock sa om Will Smiths fru som gjorde Will upprörd och förbannad. Men självklart gjorde Will Smith bort sig därför det är ju aldrig ok att ta till våld. Dessutom i ett direktsänd TV-show som ska sprida nöje och glädje. Tumme ned

Chris jämförde Wills fru med någon kvinnlig huvudkaraktär i en film som hade liknande frisyr som henne.


   
SvaraCitera

Alltså Will kunde istället för att använda våld, hellre säga efter Chris show något liknande som, ”Chris, jag gillar inte att du skämtar sånt om min fru, eller att det inte var något roligt skämt”. Många skulle kanske hålla med eller liknande. Så en viss del så var det Wills fel som inte kunde hålla sig lugn. Fastän det som Chris sa var nedstämd för vissa, så ingick det i hans jobb. Liksom det är typ vad de på talkshow gör, snacka skit om andra (Vilket är vad som gör att jag gillar inte dessa showen alls).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:
Alltså Will kunde istället för att använda våld, hellre säga efter Chris show något liknande som, ”Chris, jag gillar inte att du skämtar sånt om min fru, eller att det inte var något roligt skämt”. Många skulle kanske hålla med eller liknande. Så en viss del så var det Wills fel som inte kunde hålla sig lugn. Fastän det som Chris sa var nedstämd för vissa, så ingick det i hans jobb. Liksom det är typ vad de på talkshow gör, snacka skit om andra (Vilket är vad som gör att jag gillar inte dessa showen alls).

Håller med till en viss del här. de kunde ha pratat om det bakom showen liksom. det blev ändå lite för mycket när det läcktes över hela världen med slapen.


   
SvaraCitera

awz1eQx_460s~2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
awz1eQx_460s~2.jpg

du kan åtminstone fixa bilden lite bättre ser knappt vad det står 😛


   
SvaraCitera

agnesberg:

Håller med till en viss del här. de kunde ha pratat om det bakom showen liksom. det blev ändå lite för mycket när det läcktes över hela världen med slapen.

Mm. Men för vilka delar håller du inte med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:

Mm. Men för vilka delar håller du inte med?

hmm vad menar du? 


   
SvaraCitera

agnesberg:

du kan åtminstone fixa bilden lite bättre ser knappt vad det står 😛

Öppna ögonen då


   
SvaraCitera