Aviseringar
Rensa alla

Willys, hemköp, ICA eller Coop?


Ämnesstartare

Vilken kedja har billigast utbud på större delen av deras varor? Säg även om det är någon speciell butik när det gäller ICA/Coop.

Vill ha en fin, utförlig rapport [love]


   
Citera

willys har väll bara en sort av affär och den är alltid billig.. tycker det är mkt skumma märken och hej och hå är mer för normalitet + säkert världens miljöförstörare

hemköp vet ej

icas billigaste är maxi

coops billigaste är extra

vet inte vilken som är billigast, säkert willys eller coop extra men föredrar ändå ica maxi


   
SvaraCitera

hemköp är väll alltid rätt dyrt har jag fått för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

snälla säg d igen

snälla!!!11
tack fin rapport! hemma har vi haft lidl och supergrossen, så har ingen jävla aning om dessa butiker pga handlar skitsällan där, tycker dem är fetaste ripoffen [party]


   
SvaraCitera

willys är nog billigast av de iaf. ligger oftast jättelångt bort dock [sad]


   
SvaraCitera

willys är klart billigast.
Mycket av deras eget märke är dessutom bra, fast det är bajsbilligt. Bättre än euroshopper som är icas lågprisutbud.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

oops billigaste är extra

Coop forum är billigast eftersom den är störst


   
SvaraCitera
KSENIA

om du bara köper euroshopper är väl ica maxi billigast, men annars skulle jag nog säga att willys är grejen om du vill köpa allt billigare.


   
SvaraCitera

willys e billigast


   
SvaraCitera

Willys om man vill ha prisvärda varor.
ICA och Hemköp har jag för mig är ungefär lika dyra. I alla fall i den här stan.
Coop har jag ingen aning om, har typ aldrig handlat där.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Coop är ju dyrast iaf. Willys är bra men då måste du ju ta bussen. Folkes har billigt kött har jag hört. Vet inte om hemköp är direkt billigare än tex ica luthagen. Gå och jämför!


   
SvaraCitera

älskar willys. mest mat för pengarna [love]


   
SvaraCitera

Finns ju Netto också men de brukar inte ha så bra utav basvarorna vad jag vet, men helt ok utbud ändå.

Willy's är bra om du handlar mycket men vill ha ett relativt lågt pris

Hemköp har ungefär samma varor men kanske någon krona dyrare

ICA's butiker brukar vara snäppet dyrare än Hemköp men har bra varor, har iof Willy's också som är billigast.

Coop brukar vara dyrast men har för mig att det har sina vettiga skäl


   
SvaraCitera

Lidl är la billigast om du har tillgång till det. Dock är Lidl rövhål, inget ställe jag vill stödja.

Willys av dina alternativ iaf.


   
SvaraCitera

Finns det Wholefoods i Sverige?

En stor matbutik där endast organiskt mat säljs.


   
SvaraCitera