Aviseringar
Rensa alla

Woe, Is Me! Hur många lyssnar?


Ämnesstartare

Hur många har hört metalcore/post-hardcore bandet "Woe, Is Me"? Fruktansvärt bra band. De har lite nya bandmedlemmar sedan de startade 2009, men de briljerar ändå.

Min top5 lista på deras låtar:

1. Fame Over Demise
2. Family First
3. Vengeance
4. [&] Delinquents
5. A Story To Tell

JOIN THE [S] ARMY [love]


   
Citera

Lyssnade säkert tre sekunder. Det sög. Tycker du ska ta och lyssna på något bra istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och dö troll. Väntar på seriösa svar!


   
SvaraCitera

Doodlez:

Gå och dö troll. Väntar på seriösa svar!

Det var ett seriöst svar. Du lyssnar på jävligt dålig musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Det var ett seriöst svar. Du lyssnar på jävligt dålig musik.

Jag lyssnar på all sorts musik. Till skillnad från dig som inte kan acceptera någon annans smak, utan måste komma med ett dumt svar. Så ja, du behöver inte ens skriva.

Och du, 3 sekunder är inte värst mycket. Så ge det en chans istället om du ska följa denna tråd.


   
SvaraCitera

Har inte gillat någon metalcore jag någonsin har hört innan och dessvärre ändrade inte detta band på saken heller : )


   
SvaraCitera

Doodlez:

Till skillnad från dig som inte kan acceptera någon annans smak, utan måste komma med ett dumt svar.

Jag har inga problem med att andra lyssnar på dålig musik, så länge jag slipper höra den. Jag tycker inte heller att mitt inlägg var särskilt dumt. Du fick min åsikt om musiken du länkade till (vilket man kan anse är anledningen med ett diskussionsforum) och ett förslag om att lyssna på bra musik istället eftersom jag tror att människor mår bra om de får höra bra musik. Som tack för det får jag ett aggressivt mothugg där jag dessutom blir kallad för troll. Jag har varit aktiv på det här forumet till och från sedan 2007 och är vän med flera medlemmar här. De kan intyga att jag minsann inte är något troll. Jag tycker du borde lugna ner dig litegrann och vara trevlig istället.

Doodlez:

Och du, 3 sekunder är inte värst mycket. Så ge det en chans istället om du ska följa denna tråd.

Jag lyssnade i säkert en minut på lite olika låtar och det lät precis som förväntat. Du underskattar nog min förmåga att bedöma musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Jag har inga problem med att andra lyssnar på dålig musik, så länge jag slipper höra den. Jag tycker inte heller att mitt inlägg var särskilt dumt. Du fick min åsikt om musiken du länkade till (vilket man kan anse är anledningen med ett diskussionsforum) och ett förslag om att lyssna på bra musik istället eftersom jag tror att människor mår bra om de får höra bra musik. Som tack för det får jag ett aggressivt mothugg där jag dessutom blir kallad för troll. Jag har varit aktiv på det här forumet till och från sedan 2007 och är vän med flera medlemmar här. De kan intyga att jag minsann inte är något troll. Jag tycker du borde lugna ner dig litegrann och vara trevlig istället. Jag lyssnade i säkert en minut på lite olika låtar och det lät precis som förväntat. Du underskattar nog min förmåga att bedöma musik.

Vad jag kunde döma av dig vid det svaret var att du betedde dig som ett troll. Sen om du inte är det är en helt annan sak.

För övrigt är tråden menat för de som LYSSNAR på dom, därav titeln "... Hur många lyssnar?"


   
SvaraCitera

Doodlez:

Vad jag kunde döma av dig vid det svaret var att du betedde dig som ett troll. Sen om du inte är det är en helt annan sak.

Då är du ganska dålig på att bedöma sånt. Tycker du borde vara mer försiktig med dina anklagelser!

Doodlez:

För övrigt är tråden menat för de som LYSSNAR på dom, därav titeln "... Hur många lyssnar?"

Jaha, men då kunde du ju skrivit att bara de som gillar dem får skriva då! Dessutom blir det ju meningslöst att länka till musiken, de som gillar dem lär ju redan veta hur de låter.

För övrigt är svaret 109669 enligt Last.FM.


   
SvaraCitera
time
 time

Lyssnade i tio sekunder. Det kunde ha varit värre. Men det kan det nästan alltid vara i den genren.

Här får du lite nytt att digga:


   
SvaraCitera

Sådan musik orkar jag inte riktigt lyssna på längre. Inte alls faktiskt.

Jag rekommenderar Backstreet Boys!
Inte för att jag lyssnar frekvent på Backstreet Boys, men Millenium är inte fy skam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Det var inte riktigt såna här svar jag tänkte mig... Då var Flashback bättre. Där finns det folk som faktiskt lyssnar på dom.


   
SvaraCitera

Doodlez:

Okej. Det var inte riktigt såna här svar jag tänkte mig... Då var Flashback bättre. Där finns det folk som faktiskt lyssnar på dom.

Det förvånar mig inte. Det finns mycket märkligt folk på Flashback.


   
SvaraCitera