Aviseringar
Rensa alla

Wordfeud-turnering 2!


Ämnesstartare

Hej och välkomna till den andra och mycket prestigefyllda upplagan av UM:s Wordfeud-turnering!

Spelupplägg

- Normal spelbräda
- Svenska (böjningar)
- Bäst av tre matcher, den som vunnit två går alltså vidare till nästa omgång
- Det finns ingen exakt tidsgräns, men en omgång borde ta högst två veckor (helst snabbare - jag har också mycket att göra men hinner med någon match om dagen ändå)
- Om motståndaren inte svarar på inbjudan inom fyra dygn vinner du med 2-0 på walk over
- Om motståndaren resignas (dvs får slut på tid) vinner du aktuell match på walk over
- Rapportera omgången först när alla matcher är färdigspelade, dvs typ Dödsguden 2-1 Thomas N (exakta matchpoäng är inte nödvändigt)

Turneringsträd

http://challonge.com/umturnering2

Första omgången:

Schism - elise999
(Vinnaren möter: Fingerprints)
snoret - SKRYT INTE
terrormat - 24/7
(Vinnaren möter André Vifot Haas)
kukoxo - Proteus

Nytt för den här gången är att vinnaren tilldelas 13 miljoner kronor. Regerande mästare är för övrigt Proteus.

Kör!

ready-for-battle_wide.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Det finns plats för fler, btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, har aldrig mött zym, kul. vad nickar du/hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRYT INTE:
åh, har aldrig mött zym, kul. vad nickar du/hon?

Weeei! Jag nickar Siripoppan. Shoot!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Weeei! Jag nickar Siripoppan. Shoot!!!

har du fått än? kanske skrev fel


   
SvaraCitera
Lounge

jag vill vara mä!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wooop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: jag vill vara mä!

hittar tyvärr inget sätt att få in dig i turneringsträdet eftersom vi är en deltagare kort. du kan hoppa in om någon drar sig ur. sorry.


   
SvaraCitera

Schism: hittar tyvärr inget sätt att få in dig i turneringsträdet eftersom vi är en deltagare kort. du kan hoppa in om någon drar sig ur. sorry.

Ville inte dvärgkastarn vara med?


   
SvaraCitera
Lounge

Schism:

hittar tyvärr inget sätt att få in dig i turneringsträdet eftersom vi är en deltagare kort. du kan hoppa in om någon drar sig ur. sorry.

inga problem! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Ville inte dvärgkastarn vara med?

Ingen aning. Jag har har ingen kontakt med honom osv.


   
SvaraCitera

Schism: Ingen aning. Jag har har ingen kontakt med honom osv.

Supply skrev i alla fall i intressetråden att han kunde tänka sig att vara med, och i så fall går det ju att klämma in Lounge. Ju fler desto roligare osv.

Vet inte vad kukoxo nickar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Supply skrev i alla fall i intressetråden att han kunde tänka sig att vara med, och i så fall går det ju att klämma in Lounge. Ju fler desto roligare osv.

Mm. Men det är upp till henne att kommunicera med dem i så fall. Om jag får absolut klartecken att tex Dvärgkastaren vill vara med så kan jag göra om spelträdet.


   
SvaraCitera

Schism: Mm. Men det är upp till henne att kommunicera med dem i så fall. Om jag får absolut klartecken att tex Dvärgkastaren vill vara med så kan jag göra om spelträdet.

SKRYT INTE: ?


   
SvaraCitera