Aviseringar
Rensa alla

Wordfeudturnering #Vetintemennukörvi?!


Ämnesstartare

Är ni redo eller??? Nu kör vi! Wordfeudturneringen har börjaaaaat. Hjärta Här kan ni följa turneringen och se vem ni ska möta! PM:a denne och byt Wordfeud-nick med varandra så att ni kan sätta igång, och håll oss uppdaterade om hur det går i tråden. Party 

Varje match består av ett (1) spel, och du måste förlora två gånger för att åka ut helt och hållet. Första gången du förlorar åker du ner i "förlorarträdet" och möter andra losers (hehe), och får därmed en andra chans. Det är svårt att förklara, men kolla på turneringskartan här så förstår ni nog bättre. Som vanligt är fusk absolut förbjudet, så be fair oki?? Icke!

Lycka till nu mina gosingar, och var snälla! Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

Det här blir... en utmaning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
Det här blir... en utmaning.

Mycket glad

Jag shufflade faktiskt så det är ej mitt fel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Jag shufflade faktiskt så det är ej mitt fel!

Besegrade just honom så helt omöjligt är det ju inte... men jag är glad att vi får en andra chans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Besegrade just honom så helt omöjligt är det ju inte... men jag är glad att vi får en andra chans!

Tumme upp


   
SvaraCitera

Schism: men jag är glad att vi får en andra chans!

Jag med. Rodnar

GL HF, alla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha happ, loserträdet nästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
haha happ, loserträdet nästa!

Icke! Var är kämparglöden???


   
SvaraCitera

Happ, då var man förpassad till loserträdet redan efter första omgången. =( Schism spelade brallorna av mig (okej var rätt jämnt, men jag känner mig knäckt, bruten, tillintetgjord).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Happ, då var man förpassad till loserträdet redan efter första omgången. =( Schism spelade brallorna av mig (okej var rätt jämnt, men jag känner mig knäckt, bruten, tillintetgjord).

Vad trist. Ledsen Men än är det inte över! Här får du en kaka att mumsa på tills nästa omgång. 

cookie-300x300.jpg

Grattis till Schism!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag spela mot schism ?


   
SvaraCitera

Zymba:

Vad trist. Ledsen Men än är det inte över! Här får du en kaka att mumsa på tills nästa omgång. 

cookie-300x300.jpg

Tack. *Snyft*

Å andra sidan får jag spela mycket mer nu, om jag skulle ta mig till finalen och dessutom vinna två gånger i den, det vill säga. För att vara lite positiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Icke! Var är kämparglöden???

Proteus:
Happ, då var man förpassad till loserträdet redan efter första omgången. =( Schism spelade brallorna av mig (okej var rätt jämnt, men jag känner mig knäckt, bruten, tillintetgjord).

känner inte att jag behöver svara på den frågan mer! får jag utmana schism nu eller ska jag vänta tills alla är klara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är awflaggz den där stbila debattören med eminembilder som byter nick varannan timme?


   
SvaraCitera

ply: känner inte att jag behöver svara på den frågan mer! får jag utmana schism nu eller ska jag vänta tills alla är klara?

Matchen är inte helt färdigspelad, men jag har ingen chans att vinna så vitt jag kan se. Så du borde kunna bjuda in honom redan nu.


   
SvaraCitera