Aviseringar
Rensa alla

WORLD of warcraft!


Ämnesstartare

tjenna jag har just börjat spela wow, och jag skulle fylla på med mitt visa kort men jag råkade göra fel 3 gånger, hur länge måste jag vänta för att kunna testa igen ?:O, " bara seriösa svar"


   
Citera
Tyrael

Seriöst svar:
9000 år.

Oseriöst svar:
http://www.google.se/search?q=locked%20out%20wow%20credit%20card
(På första sidan av sökresultat.)

Lycka till, oh and, learn to fucking google it.


   
SvaraCitera
Tyrael

japansgrill:

"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Lycka till, oh and, learn to fucking google it.

men asså jag skriver juh in rätt uppgifter men ändå funkar de inte:S, tidigare tänkte ja


   
SvaraCitera
Tyrael

japansgrill:

men asså jag skriver juh in rätt uppgifter men ändå funkar de inte:S, tidigare tänkte ja

Fel sökresultat.


   
SvaraCitera

En annan strategi skulle ju kunna vara att ringa blizzsupporten.. maybe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Fel sökresultat.

hur gör man de ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

En annan strategi skulle ju kunna vara att ringa blizzsupporten.. maybe.

men då måste man väll snacka med dom och jag har inte så bra enelskt utal:P


   
SvaraCitera

japansgrill:

inte så bra

Maila då.


   
SvaraCitera

spela inte wow de e farligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

spela inte wow de e farligt!

du menar beroende framkallande ye 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Maila då.

men dom svarar juh typ 50 timmar senare juh


   
SvaraCitera
Tyrael

Image


   
SvaraCitera

japansgrill:

tjenna jag har just börjat spela wow

börja inte med skitspelet.......................

jag har spelat i 4-5 år.... sedan dom typ öppnade och haft uppehåll, och som jag kan minnas är mina uppehåll my best times of my life! Säljer alltid kontot före eller senare, som t ex nu, har den ute på "försäljarsida" man får inte reklamisera här .... 10x lvl 80's och detta är typ min 5:e gång jag slutar... jag slutar alltid efter nån tjej gjort slut efter nått längre förhållande än 3 månader för att gå ut på jakt igen 😛 men nu har jag slutat för att jag insett att tv & dataspel bara är tidskrävande och dåligt, tänk allllttt du kan göra med den tiden du spelat? på mitt senaste konto så var /played tillsammans på alla mina chars, 2300 timmar... 2300 TIMMAR!!! fattar du hur mycket tid det är? skulle jag jobbat och haft en lön på 150kr i timmen skulle jag haft 345 000kr.... minus skatt... men du fattar vad jag menar, du kommer lätt ångra dig när du slutat eftersom den tiden du spenderat har varit förgäves, det har varit på ett spel, när du kunnat gjort så mkt annat irl, gör inte samma misstag som mig å många andra, börja inte med spelet....

kolla bara in detta... mkt sorgligt...


   
SvaraCitera

Tyrael:

FyrChan

iddq:

[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera