Aviseringar
Rensa alla

World of warcraft_fråga


Ämnesstartare

Har några frågor om WoW.

har skaffat mej en magiker, han är på level 40 nu så ja undrar hur mycket ni tycker jag kan ta för portalerna??

och sen undrar jag vad för stats jag ska satsa på, intellect vet jag men ska jag sen sikta på stamina eller spirit?
Sedan har jag sett att en del saker ger lite extra spellpower, är det bra också eller kan man överleva utan för att ta sakerna med mer intellect?


   
Citera

Turkeso:

Har några frågor om WoW.

det enda du ska satsa på är att bli 80.

kommer någon på vägen och vill ha portal, bara fråga hur mycket dom betalar och ta emot


   
SvaraCitera

Beror vart portalen går, men några guld.

Spirit för pve, stamina för pvp.

[chocked][chocked] Spellpower är bra grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

Spellpower är bra grejer.

[y]


   
SvaraCitera

Byt alltid ut ditt gear om något bättre droppar, försök aldrig farma något gear på instancer det du vill göra är att nå lvl 80 så fort som möjligt,

intellect och sp är viktigast,

Ibland kan detvara svårt att se om ett nytt gear är bättre eller inte, t.ex att den ger lite mindre intellekt men mycket sp och stamina,

ett litet knep ja använder är att kolla hur mycket armor den ger, eftersom armor är onödigt för cloth så kommer aldrig ett cloth item ge antingen mycet armor eller mycket stats, dom kommer alltid focusera på stats och därför kan du snabbt se vilket item som har högst item level.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera