Aviseringar
Rensa alla

World of Warcraft mordet, vad vet du?


Ämnesstartare

såg att det kommer på efterlyst men blev nyfiken nu om vad det handlade om.

ja min gissning är att någon tog saker för nån annan

berätta det du vet [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror bara att de träffades via WoW. Fast jag kan minnas fel [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

berätta det du vet

JAG VAR SNÄLL OCH GOOGLADE ÅT DIG.

http://www.metro.se/2009/11/26/17078/mordaren-jag-har-strypt-henne/

Hon hade party, bjöd in folk som hon lärt känna via WoW och sen blev hon mördad och då äre spelets fel [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

bjöd in folk som hon lärt känna via WoW och sen blev hon mördad och då äre spelets fel

lol, om det va exakt så, så blir man ju irriterad på journalister. alltid vinkla... så att rösten för "ja tv-spel är bara skit" får mat.

Nintendo:

JAG VAR SNÄLL OCH GOOGLADE ÅT DIG.

du är så snäll mot mig [blush][love] puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

du är så snäll mot mig[blush][love] puss

Jag vet [cool]

retstickan:

lol, om det va exakt så, så blir man ju irriterad på journalister. alltid vinkla... så att rösten för "ja tv-spel är bara skit" får mat.

Jag tycker att du ska träffa Gugge irl och mörda honom, då blir det: UNGDOMAR.SE MORDET!!!!!!!!!!! [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tycker att du ska träffa Gugge irl och mörda honom, då blir det: UNGDOMAR.SE MORDET!!!!!!!!!!!

dom skulle då säga internet mordet [no-no], internet är ju något farligt som bekant.
lr vet inte vad som skulle säga

ja guggs kanske man ska träffa nån vacker dag. fick höra att anledningen till att det tar sådan tid till min nya lägnehet är att det är nån vattenskada som behöver fixas. undra hur lång tid det tar


   
SvaraCitera

Blev besviken när jag läste om det. Trodde att de hade mördat någon på WoW som därför tog livet av sig.


   
SvaraCitera

Han var inte en epic priest healer.


   
SvaraCitera