Aviseringar
Rensa alla

World of Warcraft


Ämnesstartare

Nån som lirar? vad har ni för Battletag isåfall? Vad lirar du för class? Ras? pve? pvp? 

SVARA DÅ


   
Citera
Ämnesstartare

Lirar mest sporadiskt numera, och gör jag det så kör jag mest pvp med disc prästen. archar ibland också för att få qiraj mountet med tol'vir. snart klarat av alla pandaria achievs i mitt sökande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
Lirar mest sporadiskt numera, och gör jag det så kör jag mest pvp med disc prästen. archar ibland också för att få qiraj mountet med tol'vir. snart klarat av alla pandaria achievs i mitt sökande.

Låter fränt, börja precis efter break från slutet av 5.3 Patchen så försöker hitta tillbaka och känner efter vilken klass jag skall lira. Vilken server kör du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kört innan men slutade för typ ett halvår sen (om inte mer?)


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:
Nån som lirar? vad har ni för Battletag isåfall? Vad lirar du för class? Ras? pve? pvp? 

SVARA DÅ

Jag battlar kompatibell, lirar i FirstGreen Class. Ras: fluffy bunny. Pve: 15,5, snaaart 16!! Pvp: East.99.


   
SvaraCitera
Kudhos

World of warcraft? Now that's a name I haven't heard in a long time. A long time.

Spelar inte längre. Tyvärr grabben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Låter fränt, börja precis efter break från slutet av 5.3 Patchen så försöker hitta tillbaka och känner efter vilken klass jag skall lira. Vilken server kör du på?

Känner också att jag måste finna tillbaka till mina klasser. Så mycket som förändrats sedan Wotlk, och Cata. Hade lirat varje klass då men det är helt omöjligt idag. Druiden kan jag bara inte köra, ett jävla mysterium för mig både som feral och moonkin. Locken orkade jag inte heller med för pallade inte det där jävla ember systemet. Men prästen var sig lik, och huntern likaså. Pallyn fick man öva in lite igen men gick förhållandevis bra. Kör på Trollbane(ally) och Shattered Hand(horde).


   
SvaraCitera
time
 time

Från och till, har alltid kört nästan enbart pvp. Rogue passar mig bäst, återkommer alltid till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Från och till, har alltid kört nästan enbart pvp. Rogue passar mig bäst, återkommer alltid till det.

På något sätt så hur man än vrider och vänder på det så kommer man tillbaka till wow sjukt är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Jag battlar kompatibell, lirar i FirstGreen Class. Ras: fluffy bunny. Pve: 15,5, snaaart 16!! Pvp: East.99.

Döh passa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte spelat på as länge.. ska la pröva det nya om polarna kör det. körde feral druid men bara pvp typ. pve'ade as mkt i Tbc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Jag battlar kompatibell, lirar i FirstGreen Class. Ras: fluffy bunny. Pve: 15,5, snaaart 16!! Pvp: East.99.

haha du har inte ens lite rätt:p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blizzard har ju både spytt över och bajsat på spelet. Så nej, inte längre. 

Droppen var när Timeless Isle kom, tog mig 20 minuter att få fatt i 5 Epics. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Blizzard har ju både spytt över och bajsat på spelet. Så nej, inte längre. 

Droppen var när Timeless Isle kom, tog mig 20 minuter att få fatt i 5 Epics. 

Äh gött sätt o geara upp alts snabbt till lfr nivån


   
SvaraCitera

Alltså fiskrensarn, jag lirar pve. Men var ett tag sen jag lirade seriöst. Kanske 2 år sen jag lirade seriöst och la ner min tid och själv på det där spelet. Sen så aktiverade jag det i november och lirade till Januari och sen slutade jag. Tyckte att spelet hade förändrats så pass mycket på dom åren. Så jag hade ingen av mina gamla WoW kompisar att lira med så blev inte kul.
Så jag har stängt av acc:et igen på oskriven framtid.
Vad lirar du?


   
SvaraCitera