Aviseringar
Rensa alla

Wotlk


smisk

ankzor:

Rerolla DK?

Nja, det kommer väl vara världen tryck på alla servrar med en massa DK, så jag kommer levla min hunter istället till 80, sedan får det bli en DK för skojs skull. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nja, det kommer väl vara världen tryck på alla servrar med en massa DK, så jag kommer levla min hunter istället till 80, sedan får det bli en DK för skojs skull.

antagligen, dock sålde jag mitt acc, för att sedan köpa ett nytt och llva till 55, orka inte mer, så rerolla DK i expasionen.


   
SvaraCitera
smisk

ankzor:

antagligen, dock sålde jag mitt acc, för att sedan köpa ett nytt och llva till 55, orka inte mer, så rerolla DK i expasionen.

Låter väl vettigt iofs. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Låter väl vettigt iofs.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

antagligen, dock sålde jag mitt acc, för att sedan köpa ett nytt och llva till 55, orka inte mer, så rerolla DK i expasionen.

Jag fattade en tredjedel av det där...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Nej. WoW suger.

Nej? Dessutom var inte det ett svar på min fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

Det släpps imorgon kl 24.00, sen kommer servrarna troligen gå upp och ner i flera timmar innan man kan börja ordentligt.

Nej, idag. 11 november var det sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

...NooB

ehehehe? vaaa? lärt dig ett nytt ord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag fattade en tredjedel av det där...

du är en bra bit på väg på att börja[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Nej. WoW suger.

[no-no]

Det ska bli jätteroligt. All denna fantastiska lore. Hoppas de har bra musik eftersom det gör det skitkul att lvla.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska spela på min lvl 50 shaman som är på en fransk server eller min 70 priest. Det är ju bra att man lär sig franska men då får ja inte spela wotlk på en gång. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

All denna fantastiska lore.

Tennsoldaten:

WoW

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jo! Du behöver bara öppna dina sinnen så ska du se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Jo! Du behöver bara öppna dina sinnen så ska du se.

WoW är ju anti-lore. Warcraft-serien hade helt okej lore tills WoW fuckade allt. Kan ge dig jättemånga exempel på spel som har bättre lore än WoW.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

WoW är ju anti-lore. Warcraft-serien hade helt okej lore tills WoW fuckade allt. Kan ge dig jättemånga exempel på spel som har bättre lore än WoW.

Om man har spelat warcraft serien så är det väldigt kul att köra WoW tycker jag. Det är säkert många spel som har bättre lore. Men jag tycker det det alltid ärkul att läsa quests och så vidare eftersom man känner igen det från warcraft serien. Att typ gå in i black temple och så är jättekul. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

24:00/00:00 = Torsdag

du failer , speler släpps 00:01 så det så 😀[ops]


   
SvaraCitera