Aviseringar
Rensa alla

Would you rather.


Ämnesstartare

Läste denna fråga på would you rather.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tai Lung: Där du är idioten och alla runt om dig är genier.


   
SvaraCitera

då kan jag skratta åt allt skoj de har för sig och pyssla med mitt likväl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

Men tänk! du kan tjäna bra med cash om du är geniet 😀


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Men tänk! du kan tjäna bra med cash om du är geniet 😀

vad ska jag med cash till! jag är ju glad:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

vad ska jag med cash till! jag är ju glad:))

Cashen kanske gör dig ÄNNU mer glad 😀


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Cashen kanske gör dig ÄNNU mer glad 😀

sålänge jag har mat, vatten och skydd mot väder och vind samt min idioootiskaaa kärlek så behöver jag inget mer :DD

till och med en idiot kan palla äpplen !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

sålänge jag har mat, vatten och skydd mot väder och vind samt min idioootiskaaa kärlek så behöver jag inget mer :DD

till och med en idiot kan palla äpplen !

BAH, det där känns inte speciellt kul. Du behöver mer cash i din vardag, kärlek känns inte speciellt skoj >:D
Till och med ett geni kan tjäna pengar! 😀


   
SvaraCitera

Tai Lung:

BAH, det där känns inte speciellt kul. Du behöver mer cash i din vardag, kärlek känns inte speciellt skoj >:D
Till och med ett geni kan tjäna pengar! 😀

det blir kul för man har sin familj/sina nakamas  :)))) pengar är ju bara till för o hitta lite undanflykter för o kunna få kärlek(ett bra liv med andra människor, där man möts på riktigt och är nära) ändå hehe

asså med pengar så kan man fejka runt allt liksom "titta på mig jag har cash" så kanske någon hoebag vill pussa på en men det känns ingeentiiiiiiiiing jämfört med livet på riktigt

jag är en musRodnar de e bra o va mus jajamensan minsann de ere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

det blir kul för man har sin familj/sina nakamas  :)))) pengar är ju bara till för o hitta lite undanflykter för o kunna få kärlek(ett bra liv med andra människor, där man möts på riktigt och är nära) ändå hehe

asså med pengar så kan man fejka runt allt liksom "titta på mig jag har cash" så kanske någon hoebag vill pussa på en men det känns ingeentiiiiiiiiing jämfört med livet på riktigt

jag är en musRodnar de e bra o va mus jajamensan minsann de ere

Aa de vette fan.
Alltså det jag menade med pengar var inte att springa runt och typ försöka köpa kärlek eller liknande. Det jag menade var att med pengar så kan jag fokusera på det jag tycker är roligt.

Vilket inte innefattar kärlek...


   
SvaraCitera

Tai Lung:

Aa de vette fan.
Alltså det jag menade med pengar var inte att springa runt och typ försöka köpa kärlek eller liknande. Det jag menade var att med pengar så kan jag fokusera på det jag tycker är roligt.

Vilket inte innefattar kärlek...

ahhh håller med isf, väljer ju såklart båda alternativen :))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musisen:

ahhh håller med isf, väljer ju såklart båda alternativen :))))

oke :>


   
SvaraCitera

Tai Lung: (med idiot så menar jag att man inte kan någonting.)

Denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Denna.

men det är inget svar!!! jag bara skrev dit de så folk skulle förstå vad jag menade med idiot :>


   
SvaraCitera

Tai Lung:

men det är inget svar!!! jag bara skrev dit de så folk skulle förstå vad jag menade med idiot :>

Galen


   
SvaraCitera