Aviseringar
Rensa alla

Wow argument


Ämnesstartare

Eller så betalar man själv. Så slipper du argumentera med din mamma om varför du ska få spela.

Ärligt talat så tycker jag det är helt otroligt att du inte redan har fått börja betala än, du är 15, jag var 12 när jag började spela, och spelade tills i år (är själv 15, men fyller 16 sent i december), och har sen jag började spela fått betala själv, det var inget snack om saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumstrut:

varför tror att att man inte har något liv eller någon tjej pga wow?

För att, ingen tjej vill ha en kille som spelar wow. (Finns säkert vissa) Och om man vill gå med i en virtuell värld där man dödar flygande varelser och monster så har man antagligen ett tråkigt liv.


   
SvaraCitera

jespuhr:

Ännu en wow fitta.
Skaffa en tjej istället.
Eller iallafall ett liv. 🙂

Vem behöver en tjej när man kan runka tupp till sin NE female? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Det är för att WoW är så mycket roligare än vad du är 🙂

Knappast när någon värdelös person kommer med påhopp baserade på korkade fördomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jespuhr:

För att, ingen tjej vill ha en kille som spelar wow.

Trångsynthet [zzz]

Flera tjejer i min klass spelar WoW, tillsammans med sina killar.

Även tjejer i min grundskoleklass gjorde samma sak, och har (under den tid jag spelade) träffat tjejer som spelar WoW.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Vem behöver en tjej när man kan runka tupp till sin NE female?

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Trångsynthet

Mysig klass.

Så istället för att göra fysiska saker ihop så raidar de och levlar på wow? Mycket bra förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jespuhr:

Så istället för att göra fysiska saker ihop så raidar de och levlar på wow? Mycket bra förhållande.

Snarare att de klarar av prioritering, där WoW är något kul att göra på sidan, när man t.ex inte ''gör fysiska saker ihop''.


   
SvaraCitera

Alizée:

Knappast när någon värdelös person kommer med påhopp baserade på korkade fördomar.

Precis!

jespuhr:

hahah

Dessutom kan man ju nu även gifta sig med datorspelskaraktärer! [bigsmile] http://www.dagensps.se/artiklar/2009/11/25/26910835/index.xml


   
SvaraCitera

jespuhr:

Mysig klass.

Så istället för att göra fysiska saker ihop så raidar de och levlar på wow? Mycket bra förhållande.

Man kan raida och ha sex samtidigt, det bästa av två världar vet du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Snarare att de klarar av prioritering, där WoW är något kul att göra på sidan, när man t.ex inte ''gör fysiska saker ihop''.

Jag känner ett par tjejer som spelar (eller jag vet inte om de har slutat spela) wow också. Inte särskilt fräscha.

En kille dumpade sin tjej för att hon ville ut när de raidade.

En tjej dumpade sin kille för att han spelade för mycket wow.

Ni gör som ni vill, men de flesta klarar inte av att inte spela för mycket wow. Och det kan sluta riktigt illa.
Vet inte om ni har vart på den där föreläsningen om Internet m.m.
En kille som det gick så långt med att han sket fullständigt i skolan för att han skulle bli världsbäst i wow, hans föräldrar sålde hans dator, han är typ 21 år nu och har inget jobb.

Och en holländsk kille som skulle bli bäst i wow, han spelar fortfarande. Sitter 24/7 vid datorn. Mycket till liv.

Typ hela min klass tjatar om wow varje dag. När jag säger något illa om wow blir de griniga.

Aja, jag skiter fullständigt i er som spelar wow och vad ni gör med era liv.

Och btw Santus94. Betala för dina egna gamecards. Eller så kan du göra på 10-days trials. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Man kan raida och ha sex samtidigt, det bästa av två världar vet du.

Det bor ett litet troll inom oss alla

Ja Najs[bigsmile]
och sa jag att jag inte får betala själv heller för hon har sett på tven att det är en massa svagsint p12or som har suttit vid WoW i 32 timmar:P(i sträck:P)


   
SvaraCitera

finns inga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Dessutom kan man ju nu även gifta sig med datorspelskaraktärer

hahahahaha, ja jag såg det. fyfan vad jag garvade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Man kan raida och ha sex samtidigt, det bästa av två världar vet du.

Det bor ett litet troll inom oss alla

najs och jag får inte köpa det heller:P för hon har sett att det är en massa p12or som har suttit 32 timmar i träck:P


   
SvaraCitera