Aviseringar
Rensa alla

WoW - Bästa OP Ganking klassen?


Ämnesstartare

Har inte spelat WoW på över 6 månader nu, dvs har inte provat expansionen än. Jag funderar på att börja spela igen...varför vet jag inte....vet bara att jag kommer ångra mig om jag börjar, men men.

Hur som helst, det jag tycker om att göra mest i WoW det är att helt enkelt ganka folk, och jag undrar vilken klass i WotLK som är bäst för att göra det?

Sist jag spelade så var Ferals klart den bästa ganking klassen, med både stealth och den där skillen så man ser folk på mini-mappen, vilket gör att man nästan alltid hittar folk innan dom hittar dig.

Men som sagt har jag inte spelat på länge så jag vet inte vad som ändrats.

Hur är det att spela feral nu förtiden?


   
Citera

AlphaMale:

Ferals

Ferals o DKs delar första plats atm (enligt mig o vinkeln ur dem klasser jag spelar), varav jag själv föredrar feral. Surv. Hunters är inte helt fel heller.

F.ö är spelet äckligt obalanserat just nu.


   
SvaraCitera

Rogue.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viveleroi:

Rogue

Sist jag spelade så ägde ferals rogues 9 ggr av 10. För det första så hittar du i princip alltid dom innan dom hittar dig, om ni inte går 1vs1 i duell då förstås. Men tack vare bleeds, heals och feral bear så kan det bara sluta på ett sätt.


   
SvaraCitera

Kitteh dpz is getting bo0stet inz patch! :c


   
SvaraCitera

Mage är ju lätt bäst (Min åsikt).
Det beror ju också på dina skills och gear [cheers]


   
SvaraCitera

Jag skulle nog säga Death Knights men som sagt dom delar plats med Druider.
Min kompis har en DK på lvl 73 å kan heala sig för typ 3K... sen har han en massa andra saker som healar han med. Han tar typ 6-8 mobs åt gången utan att förlora allt för mkt hp...


   
SvaraCitera

prinoto:

Det beror ju också på dina skills

Mhm, arcane mages...


   
SvaraCitera

Ez mode klassen DK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

F.ö är spelet äckligt obalanserat just nu.

Sant. De flesta kan mosa allt motstånd om man får överasskningmomentet på sin sida, några få sekunder gör stor skillnad.
Jag tycker egentligen att Blizz skulle nerfa allt.. så det inte är bara dps som gäller, utan att man måste vara bra på att spela också.

Jag är inte 80 än, men det känns redan som att PvP har försämrats mer och mer iom expansionerna, det var bäst på 60-tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som du märker svarar alla olika. Så egentligen äre väll spelarn det beror på. Men jag skulle tro att paladin är ganska op i ganking.
Och warriors har blivigt sjukt bra nu efter de senaste patcherna, så kan man spela det har nog inte många en changs


   
SvaraCitera

poWss:

Som du märker svarar alla olika. Så egentligen äre väll spelarn det beror på. Men jag skulle tro att paladin är ganska op i ganking.
Och warriors har blivigt sjukt bra nu efter de senaste patcherna, så kan man spela det har nog inte många en changs

Är du seriös? Varje klass har i.o.m wrath fått 1-button-kill-global. Hela pvp är en 2shotppl-gibbfest. Skill är orelevant just nu känns det som.

Retripaladins och arcanemages som körde 1400 rating förra säsongen kör på 2k rating nu. Bara för att nämna 2 exempel.


   
SvaraCitera

WOW-SUGER
WOW-SUGER
WOW-SUGER
WOW-SUGER
WOW-SUGER
WOW-SUGER
WOW-SUGER

WOW-SUGER !!!!!!!


   
SvaraCitera

Riiikard:

WOW-SUGER !!!!!!!

No u.


   
SvaraCitera

Homunculi:

No u.

Ýes u.


   
SvaraCitera