Aviseringar
Rensa alla

WoW Battlechest, följer det med gametime?


Ämnesstartare

Jag köpte ett WoW battlechest på game idag, och frågade om det följde med gametime, och "game snubben" sa att det följde med 30 dagar, men jag kan inte hitta ett sånt här kort nån stans?
Måste jag betala ytterligare nånting för att få mina 30 dagar som han sa?

Jag ska testa att spela i en månad det va därför jag köpte battlechest'et..

Det kostade 299:- (Wow och TBC kom med)


   
Citera
Ämnesetiketter

XUSE:

Måste jag betala ytterligare nånting för att få mina 30 dagar som han sa?

Om du först skapar ett trial-account och sedan uppgraderar med Serie-nycklarna du fick med spelen du köpte så får du dina 30 dagar direkt. Annars måste man fylla på en gång först för att få sina 30 gratisdagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Om du först skapar ett trial-account och sedan uppgraderar med Serie-nycklarna du fick med spelen du köpte så får du dina 30 dagar direkt. Annars måste man fylla på en gång först för att få sina 30 gratisdagar.

Så jag måste göra ett trial acc innan jag gör ett riktigt?
Jag har ju Serie nycklarna till båda spelen här, så kan jag inte bara göra ett riktigt acc först då?


   
SvaraCitera

Har för mig att de lagt till att man får sin månad direkt nu när man skaffar spelet.
Var inte så förut i alla fall, då var man tvungen att köpa gamecard för att kunna få ut sina 30 gratis dagar.
Men det är väll bara att testa? I värsta fall måste du dra och köpa ett gamecard liksom [crazy]


   
SvaraCitera

XUSE:

så kan jag inte bara göra ett riktigt acc först då?

Inte om du vill ha gratismånaden direkt.

Rejmond D Röjter:

Har för mig att de lagt till att man får sin månad direkt nu när man skaffar spelet.

Har jag inte hört i alla fall, men kanske kan stämma.


   
SvaraCitera

Buddah:

Har jag inte hört i alla fall, men kanske kan stämma.

Tror min bror gjorde något sånt, men är inte alls säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag aktiverade båda mina WoW skivor på battlechest nu, innan jag skapade trial accet.

Går de att fixa gratis månaden ändå?
har inte gjort ett trial account än, och inte ett riktigt, det stog att man måste betala med kort eller ha ett gamecard.

Hur gör jag nu ? :/


   
SvaraCitera

XUSE:

Hur gör jag nu ? :/

Du måste fylla i ett betalkort för att kunna köra. Det dras inget ifrån kortet första månaden.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Du måste fylla i ett betalkort för att kunna köra. Det dras inget ifrån kortet första månaden.

Vill helst inte skriva upp mina kortuppgifter, vill hellre köpte gamecard då.
Men jag gick in på "payment history" och där var det en "Free month" som stog på "active"
borde man inte kunna spela nu då?


   
SvaraCitera

Första månaden jag spelade back in 2006 så skapade jag ett acc och lånade pappas visa kort för att lägga köpa en månad och då fick jag min gratismånad först så att jag efter det kunde säga att nej, vill nog inte köpa med pappas kort. [smile] Eh, är trött blev luddig förklaring.


   
SvaraCitera

XUSE:

Vill helst inte skriva upp mina kortuppgifter, vill hellre köpte gamecard då.
Men jag gick in på "payment history" och där var det en "Free month" som stog på "active"
borde man inte kunna spela nu då?

Har du provat att spela?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Har du provat att spela?

Nej, för att jag håller fortf på att patcha :/

kunde inte patcha upp till 3.3.0 nu, för att det saknades en fil eller så kunde den inte skapas.
Det stog att man skulle installera om allting igen, för att få de och funka, men då hinner jag inte spela ikväll..

Finns de nåt man kan göra för att få de och funka?

OnT: Jag har fått en gratis månad nu, vill bara ha hjälp med den ^ saken nu


   
SvaraCitera

XUSE:

Finns de nåt man kan göra för att få de och funka?

Prova att köra reparations saken! [y] Då är det kanske bara en patch du behöver köra om.


   
SvaraCitera