Aviseringar
Rensa alla

WoW-konto hackat


zIGGE

smisk:

Men är du dum eller? vet du hur många jävla 12-åringar so blir hackade för att de går på en massa skit?

Har du svårt för att argumentera utan att bryta ut kanske du borde hålla dig borta ifrån detta forum.

smisk:

verkligen inte. dessutom använder jag inte hotmail utan en egen mailserver.

Gmail är ingen egen mailserver. [party]

smisk:

FÖR ATT DET ÖKAR SÄKERHETEN

Men är du dum eller? Loggat lösenord är vad som får ditt account stulet, varje gång det loggas så spelar det ingen roll om du har bytt din mail, den informationen delas också. Utan att veta lösenordet, kan inte ditt konto bli stulet.


   
SvaraCitera
smisk

zIGGE:

Har du svårt för att argumentera utan att bryta ut kanske du borde hålla dig borta ifrån detta forum.

Grattis, like that's gonna happen [rolleyes]

zIGGE:

Gmail är ingen egen mailserver. [party]

Grattis, tack för att du sa det. Vilken tur att jag inte använder gmail då [tired]

zIGGE:

Men är du dum eller? Loggat lösenord är vad som får ditt account stulet, varje gång det loggas så spelar det ingen roll om du har bytt din mail, den informationen delas också. Utan att veta lösenordet, kan inte ditt konto bli stulet.

Har man inte bytt lösenord på mejlen så kan hackern gå in där, hur svårt är det att förstå? OM man nu har samma lösenord vilket INTE är ovanligt.
Tro mig, jag har varit officer i över 4 år och har suttit och tröstat små 13-åringar som blivit hackade minst lika länge...


   
SvaraCitera
Tyrael

smisk:

Tro mig, jag har varit officer i över 4 år och har suttit och tröstat små 13-åringar som blivit hackade minst lika länge...

HAHA!


   
SvaraCitera
zIGGE

smisk:

Tro mig, jag har varit officer i över 4 år och har suttit och tröstat små 13-åringar som blivit hackade minst lika länge...

HAHA!


   
SvaraCitera
smisk

Tyrael:

HAHA!

zIGGE:

HAHA!

Image


   
SvaraCitera
Tyrael

smisk:

Image

HAHA retard som pekar finger?


   
SvaraCitera
smisk

Tyrael:

HAHA retard som pekar finger?

Svar: ja, din fuling.


   
SvaraCitera
Tyrael

smisk:

Svar: ja, din fuling.

Dold text: Eftersom det är ett OK svar enligt dig:
Image


   
SvaraCitera
smisk

Tyrael:

Dold text: Eftersom det är ett OK svar enligt dig:

Det var inte så mycket ett svar som ett uttryck av frustration över er barnslighet.
MVH
smisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mucka inte med min kvinna era noobs.


   
SvaraCitera
smisk

Semi:

Mucka inte med min kvinna era noobs.

[blush]


   
SvaraCitera
Tyrael

smisk:

Det var inte så mycket ett svar som ett uttryck av frustration över er barnslighet.
MVH
smisk

Image
MVH
Tyrael

Semi:

Mucka inte med min kvinna era noobs.

Image


   
SvaraCitera
smisk

Tyrael:

Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.

Lättare att prata än säga något[zzz]


   
SvaraCitera
Tyrael

smisk:

Lättare att prata än säga något[zzz]

Lättare att vara fail än bi-winning
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är lite imponerad över hur mycket e-kuk man kan tro sig ha.


   
SvaraCitera