Aviseringar
Rensa alla

WOW! Mitt...


Rock Lee:

Ballt! Den skulle jag vilja se!

Det ska du få också, när den är färdig. Jesus på korset med gasmask och armékängor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Det ska du få också, när den är färdig. Jesus på korset med gasmask och armékängor.

Låter skithäftigt! Hur kom du på motivet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var med i rampljuset en gång... när jag var låst[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag var med i rampljuset en gång... när jag var låst[rolleyes]

XD


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Hur kom du på motivet?

En teckning från Första Världskriget. Jag fastnade för den första gången jag såg den, och nu kom jag på att jag ville ha den tatuerad.

http://www.greatwar.nl/georgegrosz/groszjesuschrist.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

En teckning från Första Världskriget. Jag fastnade för den första gången jag såg den, och nu kom jag på att jag ville ha den tatuerad.

Ok! Den var ball! Var ska du ha den?
Underarmen vore något tycker jag. Det är så lame att skaffa en på överarmen, det ser inte lika ballt ut. Dessutom syns den mer så.
Lite mer karaktärs bildande blir det ju med!


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Underarmen vore något tycker jag.

Jag funderar på smalbenet...underarmen vill jag inte göra den på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag funderar på smalbenet...underarmen vill jag inte göra den på.

Det skulle tom vara snyggare!
GEIF PIC när det är gjord!


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Det skulle tom vara snyggare!

Ja, ska jag göra något på underarmen så måste jag göra på bägge så att det blir lite symmetriskt med nuvarande tatueringar.

Rock Lee:

GEIF PIC när det är gjord!

Ska kolla med syrran om hon kan göra den idag, så kanske får du en bild redan ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Ja, ska jag göra något på underarmen så måste jag göra på bägge så att det blir lite symmetriskt med nuvarande tatueringar.

Ok. Vad har du nu då?
Funderar på att göra en tatuering själv, en sträckkod på undersidan av underarmen vid handens slut.

Gryphon:

Ska kolla med syrran om hon kan göra den idag, så kanske får du en bild redan ikväll.

Fan va ballt att ha en tatuerare till syster. Bor du i Götet? För jag vill ena ha en så jäkla förbannat nu.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Ok. Vad har du nu då?

Veritas och Aequitas på hanlederna.

Rock Lee:

Bor du i Götet?

Nope, nordvästra Skåne.

Och syrran är inte direkt en tatuerare, hon är bara en väldigt konstnärlig flicka som har köpt en tatueringsmaskin 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Veritas och Aequitas på hanlederna.

Ok!

Gryphon:

Och syrran är inte direkt en tatuerare, hon är bara en väldigt konstnärlig flicka som har köpt en tatueringsmaskin 🙂

Kanske något jag kan investera i själv. Då skulle jag sluta som en enda bilderbok.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

Då skulle jag sluta som en enda bilderbok.

Ja.

Syrran har själv bara en enda tatuering, namnet på hennes häst och när han föddes och när han dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Syrran har själv bara en enda tatuering, namnet på hennes häst och när han föddes och när han dog.

Ok. En liten gravsten då.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

En liten gravsten då.

Ja. Hon brukar dock tatuera min vänner och brorsan lite då och då, så hon börjar bli duktig på det nu. Jag har redan betalat för min jesus på korset, så nu ska hon bara göra den också.


   
SvaraCitera