Aviseringar
Rensa alla

Wow problem


Ämnesstartare

har inte spelat på mitt acc på över 90 dagar , så skickade pojkvännen en "account resurrection" som man ska kunna göra efter 90 dagar. men det står att det bara går för "classic account" , vadå? gäller inte det då om man har tbc och wotlk? eller vad är det för fel?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lemuu:

gäller inte det då om man har tbc och wotlk? eller vad är det för fel?

Verkar som det. Men vanilla är mer äg än tbc och wotlk tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Verkar som det. Men vanilla är mer äg än tbc och wotlk tillsammans.

vanilla?
har mailat dem iaf och frågat vad det är för fel men de tar ju åratal på sig för och svara så tänkte det kanske går snabbare här lr så.. men tråkigt att det bara ska funka för dem isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

vanilla?

Ja, pre-tbc. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja, pre-tbc. [mad]

[cute]
börjar tröttna på wow överhuvudtaget, men kände bara, att jag vill kolla till mitt acc lite..


   
SvaraCitera
Tyrael

HAHA

lemuu:

har inte spelat på mitt acc på över 90 dagar , så skickade pojkvännen en "account resurrection" som man ska kunna göra efter 90 dagar. men det står att det bara går för "classic account" , vadå? gäller inte det då om man har tbc och wotlk? eller vad är det för fel?

https://www.wow-europe.com/sor/resurrect-a-friend.html:

Cast Scroll of Resurrection on a Friend!
nvite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade. If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE! You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago.

Key Facts

* You can have up to five invites out at any one time.
* If a friend does not accept the invite within one month, it expires and that slot frees up for another invite.
* You receive your free month after your friend has paid for at least a month of game time.
* A previous subscriber can only receive up to three invites total (from you or other players).
* Click here to read the full FAQ.

Note: If you’d like to send invitations to friends who have never subscribed to World of Warcraft, please see the Recruit-A-Friend Program for a similar offer.

För att göra en lång historia kort: Man kan bara använda Scroll of Ressurrection på ett konto som bara har World of Warcraft Vanilla aktiverat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

World of Warcraft Vanilla

vanilla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

på ett konto som bara har World of Warcraft Vanilla aktiverat.

utan tbc och wotlk då? så hur har min pojkvän kunnat skicka en sån till en som hade wotlk då och det funkade? förklara det


   
SvaraCitera
Tyrael

lemuu:

vanilla?

Ensamvargen:

lemuu: vanilla?

Ensamvargen:

Ja, pre-tbc. [mad]

lemuu:

[cute]

Kort minne?

lemuu:

utan tbc och wotlk då? så hur har min pojkvän kunnat skicka en sån till en som hade wotlk då och det funkade? förklara det

Det funkade inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Det funkade inte.

Tänk för att det gjorde det.


   
SvaraCitera
Tyrael

lemuu:

Tänk för att det gjorde det.

Uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, problem!


   
SvaraCitera
Xerth

Spela wow = gratis problem! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera