Aviseringar
Rensa alla

Wow, vilken överaskning


Ämnesstartare

Jag hittade en hemsida som är som denna lite, men människor har 100 gånger värre problem, verkar som dessutom som att dom censurerar vem som än talar om Jesus värre än här...
Men Gud älskar er verkligen kom ihåg det, och den som vill fortsätta gå sin egen väg, vi ses på den där andra hemsidan i framtiden så kan vi se vilka som är redo då att börja LEVA på riktigt! Amen!


   
Citera
Ämnesstartare

Så du menar att du lämnar denna sida?


   
SvaraCitera

PWr:
Så du menar att du lämnar denna sida?

Haha, you wish. In ya dreams pal

Tror helvetet fryser till innan han gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Haha, you wish. In ya dreams pal

Tror helvetet fryser till innan han gör det.

hah! Förmodligen.

Besviken jag blir


   
SvaraCitera

BibelnMedJoel:
Jag hittade en hemsida som är som denna lite, men människor har 100 gånger värre problem, verkar som dessutom som att dom censurerar vem som än talar om Jesus värre än här...
Men Gud älskar er verkligen kom ihåg det, och den som vill fortsätta gå sin egen väg, vi ses på den där andra hemsidan i framtiden så kan vi se vilka som är redo då att börja LEVA på riktigt! Amen!

vad heter sidan då`?


   
SvaraCitera

Vad för sida? 🙂


   
SvaraCitera
Listus

SD hemsida kanske 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BibelnMedJoel: Jag hittade en hemsida som är som denna lite, men människor har 100 gånger värre problem, verkar som dessutom som att dom censurerar vem som än talar om Jesus värre än här...

Eftersom du redan har fått både pm och temp avstängning här på UM så lär det väl tyvärr hända på den andra sidan också om de är ännu strängare på "inget religiöst snack på vårt forum".

Jag undrar ju iof sig om det som drabbat dig hade hänt en muslim som på samma sätt proklamerat för allah, muhamed och koranen? Jag tror inte det.  Ledsen

URL?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Forum brukar väldigt ofta ta bort religiösa diskussioner då de skapar konflikter. Människor tror på olika saker, men deras tro kan de ha för sig själv utanför forumet. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror inte en jordbo blir uppskattad av jesus när jordbon syndar.


   
SvaraCitera
Lillen

URL? Vad heter sidan ???


   
SvaraCitera