Aviseringar
Rensa alla

WT Hatar SD VARFÖR O Ska Invandrare Bli utvisade?


Ämnesstartare

Bara whitetrash hatar SD. Alla som hatar SD är whitetrash blattekramare som fan borde utvisas tillsammans med deras kulturberikarvänner ut från svea rike, men bara om de missköter sig.
De WT svenskar och kulturberikare som sköter sig bör under högt ställda villkor få stanna kvar i landet men om de begår ett endaste brott så ska dom bli hemskickade och samma sak ska gälla för kulturberikare som har ett svenskt medborgarskap. Får de ett medborgarskap i det här landet men missköter sig så ska de inte vara kvar i landet på våra skattepengar utan då ska man kunna utvisa dom tillbaka dit dom först kom ifrån. Vid utvisning ska alla deras egendomar och tillgångar gå till staten, tillbaka med pengarna till de riktiga ägarna: oss skattebetalare. Men, om kulturberikaren sköter sig och inte bryter mot lagen så bör personen få stanna kvar så länge denne sköter sig och respekterar svenskarna. Ord som "Jävla svenne" uttalade av en kulturberikare bör enligt min sunda åsikt leda till omedelbar utvisning ifrån Sverige. Vi har tagit in några miljoner kulturberikare nu och nu får det fan i mig vara nog vi behöver inte fler. Jag är generellt rätt så positiv till invandring men nu anser jag att det får vara nog med import av kulturberikare för ett bra tag framöver. Rasister, nazister och WT svennskar är lika avskyvärda som de kulturberikare som missköter sig och missbrukar våran gästfrihet. Någon som inte håller med?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker din sort ska käppjagas ut ur landet.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Tycker din sort ska käppjagas ut ur landet.

Din nya kompis? Vild jävel passar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Tycker din sort ska käppjagas ut ur landet.

[smile]
Kan du utveckla vad du menar med min sort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Tycker din sort ska käppjagas ut ur landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är nåt som är WT så är det ju SD, din jävla kretin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Om det är nåt som är WT så är det ju SD, din jävla kretin.

Väldigt vanligt av anti-SD:are att attackera och grundlöst anklaga SD för att vara ett WT-parti men det vet vi ju inte stämmer. S och V är väl WT-partier om något parti. Visst finns det en och annan byfåne i partiet men att stämpla hela SD som WT tyder på att du själv är ett rött WT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Om det är nåt som är WT så är det ju SD, din jävla kretin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

Väldigt vanligt av anti-SD:are att attackera och grundlöst anklaga SD för att vara ett WT-parti men det vet vi ju inte stämmer.

De flesta SD:are är EPA-människor, punkt slut.

vild jävel:

S och V är väl WT-partier om något parti.

S är inget WT-parti nej dom är fan ingenting, profillösa, V är ett parti för arbetare och kanske främst medelklass med dåligt samvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

[smile]
Kan du utveckla vad du menar med min sort?

Reaktionärt pack. Stick hem till 1800-talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD är just mest WT av alla partier även om de är självhatare.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Tycker din sort ska käppjagas ut ur landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

men det vet vi ju inte stämmer.

Vi? Ursäkta?

vild jävel:

S och V är väl WT-partier om något parti.

Bra mycket bättre än Sverigedemokraterna i alla fall.

Herregud vad är är världen påväg. Förstår mig inte på dig, så orkar egentligen inte kommentera. Men vafan spelar det för roll vilket land man kommer ifrån. Alla är människor, alla har samma värde.

Förstår inte förstår inte förstår inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Reaktionärt pack. Stick hem till 1800-talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vild jävel:

avskyvärda

dazed_and_confused:

SD:are

vild jävel:

borde utvisas

Penstrokes:

ut ur landet.


   
SvaraCitera