Aviseringar
Rensa alla

WTF!!?


Ämnesstartare

Jag blir helt jävla vansinnig, har kollat igenom miljontals butiker/internetbutiker efter en fin klänning till studenten och har hittat jättemånga som är fina framifrån... Men när man vänder på dem så är det massa hål, konstiga snören eller annat JOX på. Har inte råd med en fucking symaskin i dagsläget heller, panikar lite över detta. [cry]

VARFÖÖR!??++


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ok, hittade en perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade flera perfekta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ok, hittade en perfekt.

visa 🙂


   
SvaraCitera

Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.


   
SvaraCitera

Nu får du allt ta och visa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.

får vi se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.

Ne, visa bild!

Nachac:

Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.

Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.

Men något helvitt blir det INTE.

RakatKadaver:

Nu får du allt ta och visa.

Fingerprints:

visa 🙂

Blir någon av dessa:
http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...

http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...

Får klä upp dem lite med smycken o.s.v.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Blir någon av dessa:

ser inget[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.

Menade mer studentklänning specifikt.

Geigerzähler:

Men något helvitt blir det INTE.

Ytterst positivt.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.

Mmhhh håller sannerligen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fingerprints:

ser

Du får kopiera länkarna istället.

Nachac:

Menade mer studentklänning specifikt.

Ah, förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som funkar ? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Mmhhh håller sannerligen med.

Har du någon plan på vad du tänker bära? (du är väl i den åldern.)


   
SvaraCitera