Aviseringar
Rensa alla

WTF!?


Ämnesstartare

poWss:

Score!

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan. [sad]
Skiter i om hon är med i programmet eftersom jag inte kollar på det men som sagt - nu kommer man behöva se henne på en massa reklamaffischer... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fyfan.
Skiter i om hon är med i programmet eftersom jag inte kollar på det men som sagt - nu kommer man behöva se henne på en massa reklamaffischer...

Ja jag kollar inte heller på det. Var med reklamaffischerna jag oroar mig för. Hon kommer ju vara med i såna busskurer.
Tycker att alla som ser sådana borde rita på dem, speciellt så att hon kan se de ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlondinBella är en bra förebild för unga tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Tycker att alla som ser sådana borde rita på dem, speciellt så att hon kan se de ):

Cirkelrunda glasögon, djävulshorn och hitlermustascher kommer synas över hela riket! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

BlondinBella är en bra förebild för unga tjejer.

Troll

Myksa:

Cirkelrunda glasögon, djävulshorn och hitlermustascher kommer synas över hela riket!

Haha, vad nice det hade varit 😀


   
SvaraCitera

Har läst två inlägg i hennes blogg, och kan ärligt säga att det var den sämsta mest ointresanta blogg jag läst.
Förstår inte hur hon kunde bli känd på den!!??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Har läst två inlägg i hennes blogg, och kan ärligt säga att det var den sämsta mest ointresanta blogg jag läst.
Förstår inte hur hon kunde bli känd på den!!??

Då är vi två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och hon har redan ett eget program på tv400. Blev ganska paff när det kom; Blondinbellas tvdagbok. Liksom wtf kan hon inte hålla sig till internet : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Och hon har redan ett eget program på tv400. Blev ganska paff när det kom; Blondinbellas tvdagbok. Liksom wtf kan hon inte hålla sig till internet : /

Eller hur, hon tar över media 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Eller hur, hon tar över media 🙁

Mhm. Igår när skulle läsa tidningen var det ett helt jävla uppslag och en aslång intevju med henne. I DN! Det är fan omöjligt att undvika henne, även om inte läser tidnigar ala Aftonbladet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Troll

Nej jag tror inte att hon är ett troll. Det finns faktiskt så bra människor på riktigt, även om dom är få, men hon är en av dem! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Mhm. Igår när skulle läsa tidningen var det ett helt jävla uppslag och en aslång intevju med henne. I DN! Det är fan omöjligt att undvika henne, även om inte läser tidnigar ala Aftonbladet.

fan vad illa [sad]

batleth:

Nej jag tror inte att hon är ett troll. Det finns faktiskt så bra människor på riktigt, även om dom är få, men hon är en av dem!

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

fan vad illa

Ja : / Lite som att man inte kan undvika att veta vem som kom 2:a i idol typ. Det bara går inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ja : / Lite som att man inte kan undvika att veta vem som kom 2:a i idol typ. Det bara går inte

Nej, det går inte att undvika media 🙁


   
SvaraCitera