Aviseringar
Rensa alla

Wtf?!


Ämnesstartare

Wtf?! I måndags så skulle jag åka hem från skolan för att jag mådde piss och då på busshållplatsen så stod det ett gäng med fjortisar där och typ sa emo och sånt till mig.. sen när jag skulle kilva på bussen så börjar de sjönga världens töntigaste sång.. den gick typ "små emosar små emosar är läskiga att se" osv.. Så det jag egentligen vill säga med det här forumet är egentligen vad har ni "fjortisar" emot oss "emosar" kan ni inte bara låta oss vara som vi är?!


   
Citera
Gifted

fallen_angel:

kan ni inte bara låta oss vara som vi är?!

Nah, alla klädstilar kommer med ett bagage. Klär man sig som rejvare, tror folk att man tar droger, klär man sig som en brat, tror folk att man är rik och bortskämd. Blonderar man håret, så tror folk att man är slampig. Klär man sig som en emo, så kommer människor att kommentera det med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så lätt att vara från rymden alla gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Klär man sig som en emo, så kommer människor att kommentera det med.

jaa det är klart men vrf ska världen vara så full av fördomar? det är hemskt >.<


   
SvaraCitera
Gifted

fallen_angel:

jaa det är klart men vrf ska världen vara så full av fördomar?

Well, det är en skyddsmekanism, som säkerligen har sina tillämpningsområden.

fallen_angel:

det är hemskt >.<

...och DET uttalandet är precis sådant som spär på fördomar om emos; just att de sitter och bara är deppade för att alla är elaka mot dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

...och DET uttalandet är precis sådant som spär på fördomar om emos; just att de sitter och bara är deppade för att alla är elaka mot dem.

Jag menar inte att de är synd om mig.. de ja menade var att det är hemskt att folk ska ha fördomar det är det som är hemskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fallen_angel:

"fjortisar

fallen_angel:

F14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

fallen_angel: "fjortisar

fallen_angel: F14

Jag fattar inte ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nawww, stackars dig då. Hoppas du har rakbladen och kent-skivan i beredskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fallen_angel:

Jag fattar inte ^^

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Nawww, stackars dig då. Hoppas du har rakbladen och kent-skivan i beredskap.

Det är precis det här jag säger!! Bara för att jag klär mig så här så skär jag mig inte!! Plus Kent suger!! Jävla fördomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fallen_angel:

Det är precis det här jag säger!! Bara för att jag klär mig så här så skär jag mig inte!! Plus Kent suger!! Jävla fördomar

Ok, emot. Vi säger så.


   
SvaraCitera
Gifted

fallen_angel:

Jag menar inte att de är synd om mig.. de ja menade var att det är hemskt att folk ska ha fördomar det är det som är hemskt

Folk kommer alltid att ha fördomar, inget du kan göra något åt. Bara att acceptera och göra det bästa av situationen.


   
SvaraCitera

fallen_angel:

"små emosar små emosar är läskiga att se"

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men orka bry sig, skit i dom bara, eller skratta åt dom.


   
SvaraCitera