Aviseringar
Rensa alla

wtf, betala för nya msn? [shake]


Ämnesstartare

Jag antar att de inte bara är jag som försökt logga in på msn och fått upp en ruta där det står att jag måste ladda ner en ny msn för att kunna fortsätta.

När man väljer att ladda ner kommer ett avtal som bla handlar om betalning.

När jag läser avtalet blir jag fan rädd, ska de börja ta betalt för msn?
Det står att de kan fakturera stora belopp i efterhand och att man ,åste betala + massa shit. Kan någon förklara?


   
Citera
jonta

lockbete:

När man väljer att ladda ner kommer ett avtal som bla handlar om betalning.

Um.. screenshot?


   
SvaraCitera

jag hämtade bara min nya som vanligt. nemas problemas


   
SvaraCitera

Men lol.


   
SvaraCitera

behövde inte betala?


   
SvaraCitera

lockbete:

Det står att de kan fakturera stora belopp i efterhand och att man ,åste betala + massa shit. Kan någon förklara?

huh? jag fick upp uppdaterings-skiten i ca en månad med sket i. tills jag var tvungen att installera nya skiten - annars skulle jag inte kunna fortsätta. men ingenting om att betala?


   
SvaraCitera

Jag fick inget betalningssätt men det stod någonting sådant i avtalet. Jag klickade bara vidare och har inte fått någon räkning.


   
SvaraCitera

SPÅRAT


   
SvaraCitera
jonta

guardian_angel:

SPÅRAT

WORD!


   
SvaraCitera

ne de behöver man nt? 😛 stod inget sånt när ja laddade ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

Um.. screenshot?

kan tyvärr inte schrrenshota på denna dator :/

emery:

behövde inte betala?

det står i avtalet att de kan fakturera dig efteråt, de kan fakturera dig flera månader efteråt och då för flera månader

vet inte när detta börjar gälla :/

ohYEA_:

men ingenting om att betala?

läste du avtalet?

Harpyja:

Jag fick inget betalningssätt men det stod någonting sådant i avtalet. Jag klickade bara vidare och har inte fått någon räkning.

läste du avtalet?
det står i avtalet att de kan fakturera dig efteråt, de kan fakturera dig flera månader efteråt och då för flera månader


   
SvaraCitera
jonta

lockbete:

kan tyvärr inte schrrenshota på denna dator :/

why not? tryck på PrintScreen-knappen och klistra in i paint


   
SvaraCitera

lockbete:

det står i avtalet att de kan fakturera dig efteråt, de kan fakturera dig flera månader efteråt och då för flera månader

Hm. Fast eftersom det inte kom upp ett betalningssätt så var det nog inte samma och det stod någonting annat. Annars får jag väl en patetisk räkning i framtiden.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

lockbete:

läste du avtalet?

lockbete:

det står i avtalet att de kan fakturera dig efteråt, de kan fakturera dig flera månader efteråt och då för flera månader

:s jag har inte angett någonting som de kan skicka en faktura till?


   
SvaraCitera